طرز تهیه خاگینه قیفی

برای تهیه خاگینه مجلسی در یک کاسه مناسب کره و تخم مرغ را با هم مخلوط کرده و هم میزنیم تا یکدست شود پس از انجام این کار بیکینگ پودر و وانیل را به تخم مرغ ها اضافه میکنیم و مایه را با همزن دستی بخوبی مخلوط میکنیم، سپس نوبت اضافه نمودن آرد میباشد، آرد را در چند مرحله و آرام آرام به مایه اضافه میکنیم، تا خمیر یکدست و مطلوبی داشته باشیم ، در مرحله بعدی خمیر را برای مدت زمان ۳۰ الی ۴۰ دقیقه استراحت میدهیم ‌.

حالا خمیر را روی میز کار باز کنید با بصورت نواری برش بزنید ،سپس نوارها را بر روی قیف بپیچانید، تابه را روی اجاق قرار دهید روغن را اضافه کنید زمانی که روغن داغ شد خاگینه ها را بصورتی که در روغن شناور باشند سرخ کنید ، پس از آماده شدن خاگینه به آرامی قیف ها را جدا کنید و اجازه دهید تا غذای شما خنک شود ، پس از آن خاگینه ها را درون شربت قرار داده و در پایان خاگینه ها را با خامه فرم گرفته پر کنید اکنون غذای شما آماده برای سرو شده است.


تفریحی خاگینه ,روغن ,خمیر ,تهیه ,تهیه خاگینه ,خاگینه قیفی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. کتاب وب جرثقیل سقفی،جرثقیل دروازه ای،جرثقیل سازی،قطعات یدکی جرثقیل سقفی توسعه تاکستان _ تاک تیک حضور ترک گناه وبلاگ باران پریزاد تیزهوش ها تولیدکننده سینی کابل نردبان کابل02133530243 سرطـــــــــــــــــان مـــــــــاندنی نــــــــیست