خواص انجیر برای سلامتی

 

  • فواید غذایی
  • دیابت
  • فواید پوست
  • فواید مو
  • اثرات جانبی
  • دستور پخت

 

بررسی اجمالی

انجیر قرنهاست که در سراسر جهان رواج داشته است. هر دو خوشمزه و مغذی هستند. در حقیقت ، مطالعات اخیر نشان داده اند که ممکن است در درمان طیف وسیعی از نگرانی های پزشکی ، از دیابت تا اگزما ، کمک کننده باشد.

 

در نظر بگیرید که انجیر را به لیست خود اضافه کنید. در اینجا برخی از مزایایی که این میوه ممکن است برای شما فراهم کند آورده شده است.

 

فواید تغذیه ای انجیر

به دلیل داشتن عطر و طعم شیرین ، ملایم و استفاده های متعدد ، بسیار دوست داشتنی است ، انجیر کم کالری و بدون چربی است. یک انجیر بزرگ و خام فقط 47 کالری دارد. اگر به دنبال ریختن پوند هستید ، انجیر جایگزین خوبی برای میان وعده های ناسالم است (در حد اعتدال).

 

هر دو انجیر خام و خشک برای شما مناسب هستند.

 

یک اونس از انجیر خشک 3 گرم فیبر دارد. فیبر ممکن است به رفع یبوست کمک کند و احساس طولانی تر کند. همچنین ممکن است به کاهش کلسترول و کنترل قند خون کمک کند.

 

انجیر منبع خوبی از کلسیم است که می تواند از پوکی استخوان و همچنین سایر موارد بهداشتی جلوگیری کند. شما منبع گیاهی بهتری از کلسیم از انجیر پیدا نخواهید کرد.

 

اگر امیدوار هستید که آنتی اکسیدان بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، نمی توانید با انجیر اشتباه بگیرید. طبق یک مطالعه معتبر در سال 2005 ، انجیرهای خشک "دارای آنتی اکسیدانهای باکیفیت" هستند. تصور می شود آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد سلول های آسیب دیده در بدن را کاهش می دهند. متخصصان تغذیه توصیه می کنند با خوردن بیشتر میوه ها و سبزیجات مانند انجیر ، مصرف آنتی اکسیدان را بالا ببرید.


رسانه برتر ایرانیان انجیر ,آنتی ,ممکن ,فواید ,اکسیدان ,آنتی اکسیدان ,اضافه کنید ,برای سلامتی ,انجیر برای ,خواص انجیر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

dflskmhksj پایگاه خبری نساجی پلاس وی پی اس رایگان شرکت فمیلی تویز اینجانب افولی بـاشگـاه راگبـی پـسـران شـیـراز