ویزای استارت آپ استرالیا بدون سرمایه اولیه در استرالیای جنوبی

ویزای استارت آپ جدید استرالیا در ” ایالت استرالیای جنوبی South Australia ” برای کارآفرینان . این ویزا که بر اساس طرح نوآورانه کارآفرین ارائه میشود بر عکس سایر ویزاهای استارت آپ استرالیا نیاز به آیلتس 6 ندارد و کارآفرین باید حداقل آیلتس 5 در تمام مهارتها داشته باشد. ایده نوآورانه باید در قالب یک طرح توجیهی حرفه‌ای Business Plan ارائه شود. این طرح تا نوامبر 2021 ( آبان سال 1400 ) برای 3 سال انجام خواهد شد.

طرح توجیهی ویزا اقامت سرمایه گذاری استرالیا Business Plan Visa Australia

ویزای ویژه  استرالیای جنوبی با هدف تقویت اقتصاد این منطقه فقط به مدت سه سال در دسترس است.

ویزایی که برای اولین بار در مارس 2018 در جریان انتخابات منتخب ایالت استرالیای جنوبی اعلام شد ، نیازی به هزینه سرمایه ای ندارد ، برعکس بیشتر ویزاهای تجاری و نوآوری که در استرالیا ، کانادا ، هلند ، آلمان و سوئد وجود دارد.

دولت فدرال با تصویب ویزای Subclass 408 (فعالیت موقت) به دارندگان ویزا اجازه می دهد تا به مدت سه سال به همراه خانواده خود در استرالیا بمانند.

کارآفرین باید زیر 45 سال سن داشته باشد و از دولت ایالتی استرالیا جنوبی برای ایجاد مشاغل نوآورانه در ایالت پس از ارائه طرح توجیهی Business Plan ، از کارشناسان دولت ایالت استرالیای جنوبی تأیید کتبی دریافت نماید.

در بیانیه توضیحی این قانون آمده است: ” تایید دولت استرالیا جنوبی از تمام امکانات داخلی و بین المللی استفاده خواهد نمود تا اطمینان حاصل نماید که فقط کارآفرینان واقعی با ایده های نوآورانه به ویزای موقت دسترسی پیدا کنند ” و ” با جاهلین ایده بر اساس قانون برخورد خواهد شد”.

دولت محلی اعلام نموده است که ویزای جدید به ایجاد شغل بیشتر و جذب سرمایه گذار در ایالت کمک می کند.

ما اطمینان داریم که به این ترتیب می توانیم به این متقاضی ویزای استارت آپ ، بعد از شروع کار در استرالیا، اقامت دائم استرالیا جنوبی را ارائه نماییم زیرا آنها برنامه های کسب و کار خود را در قالب یک شرکت جدید موفق راه اندازی نموده اند و در ایالت ما شغل ایجاد می نمایند.”

 

ویزای استارت آپ استرالیا بدون سرمایه اولیه 


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ استرالیا ,ویزای ,جنوبی ,ایالت ,استارت ,سرمایه ,ویزای استارت ,استرالیا جنوبی ,استرالیای جنوبی ,استرالیا بدون ,بدون سرمایه ,ایالت استرالیای جنوب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود، بازی، اخبار، علمی و... هر چی که بخوای آسمان دستور پخت انواع غذا دانستیها سجاد شیرانیان انجام پروژه های پزشکی مگا پک | دانلود پکیج فایل های کم یاب کاملا رایگان بهترین اپلیکیشن های روز دنیا