چگونه با جمع آوري اطلاعات در سايت خود بازاريابي كنيم

از روزي كه جمع آوري اطلاعات به بخشي از تبليغات تبديل شد، بازارياب ها با استفاده از كامپيوتر و الگوريتم هاي مشخص اطلاعات را جمع آوري مي كنند و بعد با تحليل آن به درك كاملي از رفتار مشتري مي رسند.
Firefox
از ايده تا كارآفريني در ۳۰ روز: همه چيز در مورد سرمايه گذاري جمعي

به طور معمول اين قبيل اطلاعات به نرم افزاري وارد مي شوند و بعد موفقيت تك تك تبليغات را به بازارياب نشان مي دهند تا ميزان را به حداكثر برسانند، اما در اون سوي ديگر بازاريابي خلاق وجود دارد كه بدون اين اطلاعات هم دست به جذب مشتري مي‌زنند.


استفاده از اينترنت وشبكه هاي اجتماعي اطلاعات ,آوري ,بازاريابي ,آوري اطلاعات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ctionar shop سرگرمی دخترانه آپشن خودرو | دنیای آپشن آنلاین ابزار میلاد سیم تیغ دار، بلاکر، درب کشویی، تور پرسی، فنس، گابیون، نرده پ تدریس خصوصی شیمی علی علوی