ترکیه یکی از گردشپذیرترین کشورها در آسیا محسوب می شود و سالانه مسافران و گردشگران زیادی وارد این کشور می شوند. اما یکی از زیباترین شهر های ترکیه آنتالیا است که هرمسافری را مجذوب خودش می کند. 

این شهر یک آرامش خاصی دارد. یکی از جاهای که می توانید در کنار آرامشی که بدست بیارید و به تفریحات بروید سواحل آنتالیا است که تجربه مهیچ ترین تفریحات را خواهید داشت. 

ساحل های که از هر نظر بسیار زیبا هستند لارا٬ پاترا٬ کنیالیتی و آلانیا است. هر کدام از این ساحل ها دارای شن زارهای زیبا که وقتی روی آن قدم می زنید ذوق زده و هیجان زده می شوید و آرامش محیط را چندصد برابر می کند. 

دویدن و رفتن به سمت ذریا شما را هیجان زده می کند و از همه قشنگ تر داشتن تفریحاتی همچون پارک٬ رستوران٬ کافه و کشتی  های تفریحی که در آنجا وجود دارد. 

اما از همه قشنگ تر و جذاب تر هنگام غروب که دوست داشته باشید کنار ساحل بنشینید و غروب آفتاب را تماشا کنید و هنگامی که آفتاب از یک طرف کره زمین به دیگر کره زمین می رود. بادی که بصورت شما می خورد حال و هوای روحی شما را بهتر می کند. 

اما در سفر به آنتالیا نمی دانید به کدام یک از ساحل ها بروید پیشنهاد می کنم مقالاتی که در صفحه سواحل آنتالیا نوشته شده است را بخوانید و قبل از سفر انتخاب کنید که به کدام یک از آنها بروید 


راهنمای سفر آنتالیا ,ساحل ,کدام ,سواحل آنتالیا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رشته سوارکاری کنترل دسترسی توتکو دانش ما آپشن خودرو | استریو آرام همه چی موجوده زیبایی و زناشویی همه چی موجوده