رفتار پرستار کودک با خانواده و بچه ها چگونه باید باشد؟

پرستار کودک با خانواده و اطرافیان کودک باید به صورتی رفتار داشته باشد که آنان از بودن پرستار کودک در محیط خانه خود احساس آرامش بیشتری داشته باشند به طوری که پرستار کودک می تواند برای رعایت این اصل به نکاتی که در زیر به آنها اشاره می شود دقت بیشتری نماید :

پاکیزگی و نظافت:

والدین عزیز ترین فرد خود یعنی کودک خود را به پرستار سپرده تا از او نگهداری و مراقبت شود از این رو رعایت نظافت شخصی و همچنین پاکیزه نمودن محیطی که کودک در آن به استراحت و بازی می کند یکی از نکات مهم ایجاد احساس آرامش در خانواده است .

صمیمیت :

به طور قطع پرستار کودک می تواند با رفتار مناسب خود با کودکان صمیمی تر شود به صورتی که کودکان در کنار پرستار احساس آرامش بیشتری نمایند به صورتی که از دیدن پرستار خوشحال شوند و در عین حال شخصیت آموزش پذیری در عین صمیمت برایشان ایجاد شود و نکات آموزشی رفتاری و زندگی اجتماعی را یاد بگیرند .

دوری از پرخاشگری با کودکان عدم استفاده از کلمات نامناسب و همچنین خوش خلقی و خوش رویی پرستار کودک می تواند محیط خانه را محیطی امن و مطمئن برای کودکان و همچنین والدین آنها بوجود بیاورد .

بازی های آموزشی با کودکان:

یکی از راه های ارتباط برقرار کردن با کودکان بازی های آموزشی با کودکان است بازی های آموزشی با کودکان یکی از بهترین روش های جلب اعتماد کودکان برای نزدیک شدن هر چه بیشتر کودکان و همچنین افزایش هوش اجتماعی آنها است از این جهت پرستار کودک می تواند برای ایجاد رابطه ای منطقی با کودک از ابزارهای آموزشی که رده بندی سنی مشخصی نیز دارند استفاده نمایند .

حس اعتماد به پرستار کودک:

یکی دیگر از آیتم های ایجاد حس آرامش در خانواده با حضور پرستار کودک برقراری حس اعتماد کودک به پرستار است به طوری که کودک بعد از خانواده خود به کسی به جز پرستار خود اعتماد هم بازی شدن ، آموزش پذیری و … را نداشته باشد که می تواند در ایجاد حس صمیمیت بین پرستار و کودک نیز بسیار موثر باشد.

پرستار بیمار خبره


موسسه پرستاری کودک ,پرستار ,کودکان ,خانواده ,تواند ,ایجاد ,پرستار کودک ,احساس آرامش ,آرامش بیشتری ,آموزش پذیری ,تواند برای ,احساس آرامش بیشتری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه دکوراسیون داخلی آترینا چوب آگهی طلاب - استخدام طلبه و روحانیون - اخبار حوزه های علمیه رزرو ارزان ترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی اطلاعات عمومی اجناس فوق العاده الو طرح , دانلود رایگان طرح لایه باز همه چی موجوده اجناس فوق العاده