معرفی انواع قفس برای بلدرچین 

بسیاری از افراد بلدرچین را با اهداف تخم و یا گوشت آن پرورش میدهند در حقیقت اینان افرادی هستند که با کمک این پرنده کوچک به کسب در آمد میپردازند بسیاری دیگر نیز برای سرگرمی و یا تفریح اقدام به نگهداری بلدرچین مینمایند.حقایق قابل توجهی درباره حقایق ارزش غدایی این پرنده وجود دارد از طرفی طعم لذیذ ان نیز سبب میشود افراد بسیاری علاقمند به نگهداری این پرنده شوند .

هدف شما از نگهداری بلدرچین چیست ؟ با هر هدفی که به نگهداری و پرورش بلدرچین می پردازید به مکانی برای نگهداری آن نیازمندید . در واقع نگهداری از بلدرچین نیازمند قفسی است که بلدرچین ها بتوانند در ان زندگی کنند . 

انواع قفس بلدرچین 

قفس بلدرچین یک طرفه : 

قفس های یک طرفه به سبب کوچک و جمع و جور بودن خود محیط زیادی را اشغال نکرده و باعث میشوند حتی در محیط کوچک مانند گاراژ منزل نیز بتوانید به نگهداری بلدرچین بپردازید . سیستم آبخوری و دانخوری اتوماتیک ، امکان تزریق اتوماتیک ویتامین ، سینی تخلیه کود و  . . .  از ویژگی های قفس بلدرچین یک طرفه میباشد . 

قفس بلدرچین دو طرفه :

بهترین نوع قفس بلدرچین قفس های دو طرفه صنایع ماشین سازی  دکتر قشلاق میباشد . شما در وبسایت های این کارخانه میتوانید انواع محصولات مورد نیاز صنعتی خود را برای پرورش ، نگهداری و جوجه کشی انواع پرندگان و ماکیان از جمله بلدرچین بیابید . در نظر داشته باشید که تمامی تولیدات گروه صنعتی دکتر قشلاق  دارای استاندارد میباشد .برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت  drgheshlagh مراجعه نمایید .

 

 

 

 

 


قفس بلدرچین بلدرچین ,نگهداری ,انواع ,طرفه ,میباشد ,پرنده ,نگهداری بلدرچین ,معرفی انواع منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فراورده های کنجدی و عطاری ترنانه اطلاعات تخصصی سازه های جهان مقاله های سایت مرکز ملی سه بعدی زال دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. اسپرت دوربین | ویدئو دیتا پروژکتور ، وایت برد هوشمند و پرده نمایش ، ویدئو دیتا پروژکتور ، وایت برد هوشمند ، پرده نمایش واردات خودرو آذ98 - عکس و ترانه های خواننده های آذربایجان taakbook فانتاکروم /مخمل پاش/هیدروگرافیک