دلم یک باغ بزرگ می خواهد پر از درخت های جور واجور دلم می خواهد در ان قدم بزنم و بوی گل های یاس و محمدی به مشامم برسد ، دلم می خواهد موهایم را باز کنم و  بگذارم با نسیم برقصند . دلم می خواهد کتاب هایم را بردارم و روی یک تاب بنشینم و ارام ارام در خیالات خودم غوطه ور بشم ،دلم می خواهد بعد از اینها با پیراهن گل گلی ام رو چمن های ان به درخت نارنگی تکیه دهم و اهسته اهسته شکلات داغم را مزه مزه کنم ، دلم می خواهد بچرخم ،بچرخم و بچرخم و سپس روی روی زمین ولو بشوم چشمهایم را ببندم و با سرتاسر وجودم خدا را حس کنم . 

دلم کمی مسافرت هم می خواهد به پاریس. کنار برج ایفل در یک شب زمستانی پالتویم را دور خودم بپیچم و و در اواز های فرانسوی غرق شوم .

دلم می خواهد به جزائر هاوای بروم  دلم می خواهد انجا نرم نرمک قدم بزنم و از افتاب ان نهایت لذت را ببرم

دلم کمی بخشش می خواهد دلم می خواهد با یک پیرزن و پیر مرد برقصم دلم می خواهد دست چند کودک سرطانی را بگیرم و ان ها را چند ساعت مهمان دنیای خودم کنم . دلم می خواهد به یک نا امید امیدی زیاد ببخشم

و اما دلم در نهایت یک تکیه گاه می خواهد وچه تکیه گاهی بهتر و شایسته تر از پدرم دلم یک اغوش گرم و همیشه باز می خواهد و چه اغوشی گرم تر و باز تر از اغوش مادرم دلم یک دفاع می خواهد و چه کسی بهتر از برادرم دلم یک قلب پر مهر و دلسوز می خواهد و چه کسی پر مهر تر و دلسوز تر مادر بزرگ و پدربزرگم .

تکیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خبر رسانی آشتي خبیس قالب آرامش درونی فوتبال پایه دانلود آهنگ دختران رزبلاگ نرم افزار باشگاه مشتریان ولی الله آونگ موزیک | AvangMusic