????اهل_هوا ???? 

????مراسم زار   
????مراسم زار یک مراسم خاص و کمی ترسناک است بیشتردر خاورمیانه  و در جنوب کشور و شهر های ساحلی دریا ،مانند جزیزه قشم و هرمزگان و خوزستان  و این مراسم  برای خارج کردن اجنه وارواح خبیثه از بدن افراد(اهل هوا یا اهل باد یا اهل زار گفته میشود) برگزارمیشود.بیشتر در ریشه  در باورهای سنتی مردم  این مناطق دارد.  
این مراسم در ایران و کشورهای افریقایی  برگزاردمیشود . کمی باهم  تفاوت دارند . 
????در راس این مراسم یا کنترل کننده این مراسم زار  "بابا زار" (مرد؛مذکر) و "ماما زار"(زن؛مونث) برعهده دارند این اشخاص متخصص برگزاری مراسم زار وبیرون کشیدن جن ها  از بدن بیماران هستند برای درمان از دارو ها گیاهی و روغن های گیاهی  مخصوص جهت چرب کردن(روغن مالی )استفاده میشود. و افراد زاری از جنی از هرقبیله 
حبشی_جنگلی_بحری و افرادی عوارض جسمانی و با مراجعه به بابا یا ماما  و با توجه به دین و اعتقاد باد یا زار یا کلا همان جن  درخواست می کند . 
اهداء طلا و جواهرات و خوردن خون و غیر. وطلب شفاء می کنند . 

لازم بذکر است بابازار وماما زار برای برگزاری این مراسم زار  مبالغ هنگفتی دریافت میشود .  

 

باور های غلط مردم  در مورد اهل هوا جن وارد بدن انها میشود 

علائم اهل هوا  یا زار 

افرادی که جن زده یا اهل هوا  این فرد در حالت چند شخصیتی یا بصورت چندزبان متفاوت صحبت می کنند و حالت  ناهشیار و نیم هوشیار قرار می گیردد . طرف می بیند و می شنود و قدرت کنترل خود را ندارد. 

در این حالت جن انسان را کنترل میکنند . ولی وارد بدن انسان نمیشود از طریق مغز انسان کنترل میکنند  همه اجنه این قدرت دارند انسانها کنترل کنند فقط افرادی که دارای تحصین یا حصار یا اهل ذکر نمی توانند انها کنترل نکند. 

 

اهل هوا ادعا می کنند خود را جای  یک امامزاده یا امام یک از اهل بیت(خسارت ب اهل بیت ) جا می زنند .  اجنه با سوء استفاده از اعتقادات مردم انها فریب می دهند .  برای انها پیشگوی می کنند .وازعالم غیب خبر می دهند.این افراد ساده فریب اجنه می خوردند . 

 

من الله التوفیق

http://www.tebQurani114.blogfa.com

 

 

 

کنترل ,مراسم ,انها ,انسان ,دارند ,میشود ,مراسم زار  منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت دکتر هومان شفاعی متخصص ارتودنسی در مشهد بنام خداوند بخشنده مهربان فروشگاه ایرانی مشاور املاک حیدرنژاد خرید اینترنتی خرید هات دیزاین 2014 خدمات کشاورزی شانار ابرانه پسران اينترنتي