سلام گلدخترا،امیدوارم خوب و تندرست باشید.موضوع درس آزاد گروه ها را به ترتیب اینجا گذاشتم . لطفا با دقت کار کنید.حواستون باشه که خودارزیابی و بقیه ی بخش های درس فراموش تان نشود. درس را در دفتر ادبیات بنویسید تا بعد از بررسی به کتاب وارد شود. عکس ها را به کلاس می آورید تا با همفکری از بین شان بهترین ها انتخاب شود.  دخترای عزیزم  لطفا بعد از نوشتن موضوع  برایش یک رومه دیواری تهیه کنید.

گروه یکم : دو بازی محلی  انتخاب کنند و درباره اش بنویسند. مانند بازی سمه گل. همه ی بچه های گروه بازی ها  را یاد بگیرند تا  در کلاس اجرا کنند. برای موضوع عکس تهیه شود.

گروه دوم : پنج ضرب المثل به لهجه و گویش محلی انتخاب کنند. فارسی آن ها را بنویسند. توضیح و کاربردشان را بنویسند. برای موضوع عکس تهیه شود.

گوه سوم  :  پنج دارو  یا ادویه ی  محلی انتخاب کنند. در باره شان توضیح دهند. چه مواقعی استفاده می شوند و نحوه ی استفاده یشان چگونه است. برای موضوع عکس تهیه شود. در صورت امکان نمونه ای از آن ها را بیاورید تا بقیه از نزدیک ببینند.

گروه چهارم : درباره ی زندگی و کارهای مهم یعقوب لیث صفاری می نویسند. برای موضوع عکس تهیه شود.

گروه پنجم : دو لالایی محلی انتخاب کنند. در باره شان توضیح دهند. بچه های گروه تمرین کنند تا لالایی را در کلاس اجرا کنند.برای موضوع عکس تهیه شود.

 مانا و شاد باشید.

گروه ,موضوع ,تهیه ,توضیح ,محلی ,بنویسند ,برای موضوع ,انتخاب کنند ,محلی انتخاب ,توضیح دهند ,کنند برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دهکده جهانی پاورپوینت دانلود رایگان ایران ملودی ها یونیتی کده اصول دین مشاوره پزشکی تلفنی زنان دانلود رایگان دینی افبا-عربی ازاده و کتاب های گاج نقره ای گاج-دانلود رایگان جزوات و فیلم های اموزشی کنکوری سبزه زار