9 خوراکی که می توانید به جای دارو استفاده کنید

 

پژوهشگران با بررسی‌های گوناگون علمی به این نتیجه رسیده اند که برای درمان هر بیماری در بدن می‌توان از یک میوه استفاده کرد.

بسیاری از انسان ها بلافاصله بعد از بروز بیماری در بدن خود راهی بیمارستان  می شوند ولی جالب است بدانید که با روش ها و تکنیک های خانگی هم می توان در مقابل بیشتر بیماری ها ایستاد و آنها را درمان کرد. به همین منظور بسیاری از محققان طی بررسی های علمی و متفاوت به این نتیجه دست یافته اند که برای بهبود  هر بیماری و ناراحتی در بدن ما یک میوه وجود دارد.

خواص درمانی کشمش

کشمش یک خوراکی خوشمزه و شیرین است که با خواص درمانی خود می تواند (به علت اینکه یک ماده ضد می و باکتری است) نقش زیادی در از بین بردن التهاب، پوسیدگی دندان و همچنین متوقف کردن رشد آنها داشته باشد. کشمش به علت داشتن فیبر زیاد برای خروج مواد زائد از بدن تاثیر زیادی دارد چرا که کمک شایانی به هضم غذا در دستگاه گوارش می کند و با خوردن این خوراکی خوشمزه می توان مانع بروز یبوست و اسهال در بدن خود شد. به یاد داشته باشید که بسیاری از متخصصان تغذیه و طب سنتی خوردن ۳ عدد کشمش در طول روز را برای کسانی که دارای فشار خون بالا هستند به شدت توصیه می کنند. یکی دیگر از خواص درمانی کشمش پروتئین موجود در آن است که می تواند تضمین خوبی برای سلامت قلب انسان باشد و همچنین مصرف کشمش برای کسانی که دارای دیابت نوع دوم هستند یک انتخاب مناسب است.
عسل یک ماده خوراکی برای کاهش سرفه

خوراکی ,بیماری ,کشمش ,درمانی ,بسیاری ,استفاده ,خواص درمانی ,برای کسانی ,خوراکی خوشمزه ,دارو استفاده ,استفاده کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست ناب جمله های روزگار شب که میشه نمیخوام گوشت ناب ، با ما بهترین باشید. اهنگ dexter03a Blog