کتاب «هزار و سیصد و هجده» خاطرات و روزنوشت‌های حضرت آیت الله ‌ای است که دوره‌های تاریخی گوناگونی از کودکی، نوجوانی، اوضاع خانواده، دوران مبارزه، ریاست جمهوری و رهبری ایشان را  دربر می‌گیرد؛ حوادث مهم تاریخی و ارتباط ایشان با شخصیت‌ها و به خصوص خاطراتی از امام خمینی (ره). ذکر رویدادهای مهم تاریخ معاصر از زبان رهبر انقلاب اسلامی و بیان جزئیاتی که در کتب تاریخی به آن پرداخته نشده است، بر جذابیت این اثر می‌افزاید.

 کتاب ۱۳۱۸ را می‌توان خلاصه‌ای از دفتر خاطرات مقام معظم رهبری نامید که متن تصویری و گویای آن، هم‌چون یک فیلم داستانی، از مقابل چشمان خواننده می‌گذرد. روایتی جذاب و خواندنی از ۱۳۱۸ تا بهار ۱۳۹۵.

هر کدام از خاطرات این کتاب عنوانی دارد که خبر از موضوع آن خاطره می‌دهد. برخی از بیانات و مطالبی که در این کتاب ذکر شده، مربوط به جلسات خصوصی ایشان با اشخاص و در ادوار مختلف تاریخی است. سادگی و ایجاز و اختصار این خاطرات، گیرایی و جذابیت موضوعات را دو چندان کرده است. درس‌های بسیار آموزنده‌ای از برگ برگ این کتاب خاطرات می‌توان فرا گرفت. درس‌ها و ناگفته‌هایی که با اشک‌ها و لبخندها همراه هستند و روزهایی را زنده می‌کنند که هرگز در هزارتوی تاریخ گم نخواهد شد.

تاریخی ,خاطرات ,کتاب ,ایشان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سنترال فایل تخفیف ویژه ۳+۱ روش مطمئن برای تست خرابی باتری ماشین تازه های صنعت ساختمان فضای مجازی ایران آموزش درسیتون