این روزها روزگارم خوبه. ذهنم و درگیری های احمقانه ای که بقیه باید درگیرش باشند جدا کردم. آروم آروم دارم تلاش می کنم که به خودم فکر کنم. نه اینکه قبلا بهخودم فکر نمی کردم، نه. فکر می کردم از اول آدم خودخواهی بودم و هنوز هم هستم. برام همیشه خودم اهمیت داشته. افکار خودم، اهداف خودم، اعتقادات خودم. ولی همیشه یکی بود که می توانست احساسات و عواطف و خدشه دار کنه و می توانست روی افکارم تاثیر بزاره. ادم هایی که می دانستند با ناراحتی شان ناراحت می شوم پس به من نشان میدادند که از دستم ناراحتتند و از این طریق می توانستند به راحتی سمت و سوی افکارم را تغییر بدهند. 

ولی این روزها برام همه از اهمیت افتادند. این روزها تنها کسی که اهمیت دارد خودم هستم.من دلم می خواهد این اتفاق بیافتد پس اگر کسی مخالفتی دارد باید بلد باشد با زبان کلمات و منطقی دلیل مخالفتش را به زبان بی آورد و من هم این حق را به خودم می دهم که مخالفتش را یا بپذیرم یا رد کنم. 

این روزها به کسی اجازه نمی دهم تا از طریق تحریک احساساتم با من برخورد کند. 

این روزها به بعد قرار است همه چیز درباره ی من باشد. 

قرار است بدون در نظر گرفتن هیچ احد الناسی این روزها را برای خودم رقم بزنم. 

از این روزها به بعد دیگر روی کسی برای پیش برد اهدافم و رسیدن به هدف هام حساب نمی کنم.

از این روزها به بعد هرکسی دوست دارد می تواند با من همراهی کند ولی من مسیر و یا زمان رسیدن به اهدافم را بر اساس همراهی کسی کند یا تند نمی کنم.

از این روزها به بعد مرکز همه ی اتفاقات خودم هستم. 

روزها ,اهمیت , این روزها ,خودم هستم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موضوعات حقوقی هر چی که بخوای گروه آموزشی زیست شناسی شهرستان کردکوی اینجا همه چی هست نوین گرافیک -چاپ روی اجسام -چاپ روی پیکسل فروشگاه عینک آفتابی ویفر شاپ درجه شهریور کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. سایت کمک درسی برای دانش اموزان