آموزش هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور
با وجود سرمای زمستان و سرد بودن قسمت پایین رادیاتورها اولین کار که باید انجام دهید هواگیری شوفاژ است که در این مقاله به صورت مفصل آنرا توضیح خواهیم داد. ممکن است به دلیل وجود هوا داخل رادیاتور باعث انسداد مسیر پنل رادیاتور باشد و همین موجب سرد شدن قسمت پایین بدنه رادیاتور می شود که اولین مورد هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور با پیچ گوشتی مخصوص است.

علت سرد بودن قسمت پایین رادیاتور عمدتا به خاطر هوای داخل مدار است اما می تواند عواملی چون خرابی ترموستات، کار نکردن پمپ، باز نبودن شیرهای رفت و برگشت زیر پکیج و …. باشد که باید با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید تا سریعا نسبت به رفع آنها اقدام کنید.

نحوه هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور
مرحله اول خاموش کردن پکیج
حتما  قبل از اینکه اقدام به هواگیری رادیاتور کنید باید پکیج خاموش کنید و ده دقیقه صبر کنید.

مرحله دوم باز کردن شیر هواگیری
با استفاده از پیچ گوشتی مخصوص شیر هواگیری هر کدام از رادیاتورها باز کنید. با این کار فشار بار پکیج پایین می آید. که هنگام روشن کردن مجدد پکیج باید فشار بار را روی یک و نیم بگذارید.

توجه داشته باشید که برای هواگیری رادیاتورها تنها خارج شدن هوا از سوراخ هواگیری کافی نیست بلکه باید چندین باید آب از رادیاتور خارج شود که حتی ممکن است آب کثیف باشد.

مرحله سوم افزایش فشار بار پکیج
با هر بار هواگیری فشار بار پکیج به صفر نزدیک می شود پس قبل از روشن کردن پکیج با استفاده از شیر زیر پکیج که در تصویر زیر مشاهده می کنید فشار بار را روی یک و نیم قرار دهید.

 

مرحله آخر روشن کردن پکیج
بعد از هوا گیری شوفاژ و تنظیم فشار بار پکیج حال پکیج را روش کنید و آنرا روی حالت زمستان قرار دهید.

در صورت اینکه نمی توانید عملیات هواگیری را انجام دهید کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۰۳۰۹۷۹ تماس بگیرید تا تعمیرکار پکیج سایت آچار به منزل شما بیاید و هواگیری را انجام دهد.

+

هواگیری ,پکیج ,رادیاتور ,فشار ,شوفاژ ,دهید ,هواگیری شوفاژ ,شوفاژ ایران ,روشن کردن ,قسمت پایین ,تماس بگیرید ,هواگیری شوفاژ ایران ,شوفاژ ایران راد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اتوبار تهران آتی بار خانه کارآفرینان مکتب زندگی دانلود فیلم و سریال سی اف جی کده | فروش بهترین کانفیگ های کانتراسترایک 1.6 نخ اکریلیک چیست؟ پاکت پستی حفاظ شاخ گوزنی | درب آکاردئونی | نرده پنجره 09127800603