یک نوع خودیی هم داریم که بر اساس لذت جنسی نیست، بیشتر به خاطر فشار روحی و فکر و خیال تنهاییه. انگار بیشتر برای اینه که کسی رو نداری که باهاش حرف بزنی و فکر میکنی که هیچکسی برای هم آغوشی نیست، پس خود یی کنم که به صورت تصنعی تخلیه بشم و خیال کنم منم از غریزه م استفاده کردم و آرامش روحی پیدا کنم و بخوابم.

انگار چون میدونی برای همیشه تنهایی دست به این کار میزنی. الکی و بیخودی، بدون تحریک شدن قبلی و بدون فکر کردن راجع بهش.

.

بی حجاب دختر، ی دختر، سینه ی دختر، واژن دختر و ترشحاتش، ارگاسم دختر، خودیی دختر، دستشویی کردن دختر، ماساژ جنسی دختر، همه ی حالات و‌ پوزیشن های س ک س با دختر، دو به یک و دو به دو، س ک س برای بار اول و چگونگی از بین رفتن بکارت، اینکه در فلان حالت چه حسی داره و چه واکنش صوتی نشون میده، مخصوصا اگر همه ی اینا مربوط به ایرانی ها باشه و و و از ابتدای بلوغ در ذهن یک پسر نقش می بنده و میخواد هر چه زودتر از نزدیک ببینه و تجربه کنه. به لطف اینترنت پرسرعت همه ی اینا در دسترسه و هرچی سن بالاتر میره، همه می بینن و از هیجان اولیه و کنجکاویش کم میشه. اینجاست که آدم فکر میکنه ۲۰ سالگی کجا و ۳۰ سالگی کجا!

دختر، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس ایران شعر ::: IranPoems.ir ::: مشاوره کنکور ریاضی ازغذاهای خوشمزه ولذیذ لذت ببرید لیبرا طنزگاه مازیار سوادکوهی یکم بیشتر بمون