زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۸ ریشتر، مرز استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی را لرزاند.

کد خبر:۹۴۸۴۳۹

تاریخ انتشار:۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵02 January 2020

 زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۸ ریشتر، مرز استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی را لرزاند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت ۷ و ۵۹ دقیقه صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی ۵.۸ ریشتر، سنگان و مناطقی در مرز استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی را لرزاند.

مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۸کیلومتری زمین رخ داده است، ۶۰.۳۳ طول جغرافیایی و ۳۴.۰۳ درجه عرض جغرافیایی ثبت شده است.

کانون این زمین‌لرزه در ۴۱ کیلومتری سنگان (خراسان رضوی)، ۴۷ کیلومتری نشتیفان (خراسان رضوی) و ۵۶ کیلومتری حاجی آباد (خراسان جنوبی) گزارش شده است.

زلزله خراسان رضوی تا این لحظه خسارت جانی نداشته است

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص زلزله ۵.۸ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین مرز استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی - حوالی سنگان توضیح داد.

به گزارش «تابناک» از تسنیم، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زلزله زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۸ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین، مرز استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی - حوالی سنگان اظهار کرد: ۴ تیم امداد و نجات به همراه یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی در خصوص خسارت جانی و مالی در این حادثه گفت: تا این لحظه گزارشی از خسارت جانی نداشته ایم، اما در ساعت بعدی اطلاعات دقیقی‌تری اعلام خواهد شد.

خراسان ,رضوی ,جنوبی ,استان‌های ,زمین ,کیلومتری ,خراسان رضوی ,خراسان جنوبی ,استان‌های خراسان ,حوالی سنگان ,خسارت جانی ,جنوبی حوالی سنگان ,خراسا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

drhodaee مدل لباس iranreportaj {محمد نصيري خنجشت} قیمت کولر اجنرال در بانه قلعه نو خرقان میم شاپ فانوس