اتاق تمیز High Bay 1 در تسهیلات مجمع فضاپیما در JPL در این تصویر گرفته شده در 12 نوامبر 2019 مشاهده می شود. مریخ نورد 2020 در بالای مرکز قابل مشاهده است.

تاسیسات مجمع فضاپیما در سال 1961 ساخته شده در آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا در پاسادنا ، کالیفرنیا ، مهد اکتشافات فضای روباتیک است.

اولین کاوشگرهای پرتاب شده به ماه ، مریخ و زهره در اینجا جمع شدند. همه حوادث ناسا و مریخ ناسا ، گالیله و کاسینی (اولین مدار مشتری و مشتری زحل) و فضاپیمای دوقلوی وویجر که در حال جستجوی دورترین مکان های منظومه شمسی هستند.  یک مریخ نورد جدید ، مریخ 2020 ، آزمایش های نهایی را در این تاسیسات انجام می دهد ، پیش از آنکه در ماه فوریه به کیپ کاناوراول ، فلوریدا منتقل شود ، جایی که تابستان امسال راه اندازی می شود.

"این جایی است که همه مأموریت های ساخت JPL از سال 1962 به بعد مونتاژ شده اند"

از بهترین ویژگی های این مرکز ، یک جفت اتاق تمیز و سفید شبیه پوسته تخم مرغ به نام های High Bay 1 و High Bay 2 است. از طریق پنجره های گالری مشاهده هر اتاق ، بازدید کنندگان می توانند مهندسانی را مشاهده کنند که در لباس های "bunny" با رنگ سفید رنگی قرار گرفته اند و ماهواره های زمین را آزمایش می کنند. روبات هایی که برای دنیاهای بیگانه ساخته شده اند.  بیش از 30،000 عضو عمومی هر سال از High Bay 1 بازدید می کنند ، و بسیاری نیز به صورت آنلاین تنظیم می کنند تا ببینند که کار در آنجا چگونه انجام می شود .

 

مریخ ,ناسا ,high ,مشاهده ,ساخته ,مریخ نورد ,مجمع فضاپیما منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گنج مطلب غرفه کریستال سایت دنیای ما دانلود پروژه و پایان نامه و مقاله بسیج دانشجویی دانشگاۀ فرهنگیان خوزستان اهواز پیام (((سوگند عشق)))