1 - بکشید در راه خدا که خدا  به گفتار و کردار خلق شنوا و داناست. ( قرآن . سوره بقره . 244)
 
2 - شما ای اهل ایمان کافران را بکشید و با آنان کارزار کنید تا خدا آنان را بدست شما عذاب کند و خوار گرداند. (قرآن . سوره توبه . 14) 

 3 - آنان در دین شما تمسخر و طعن زنند ، آنان را بکشید  که انان را سوگند استواری نیست ، تا از ترس شمشیر از طعن زدن به اسلام بس کنند. ( قرآن . سوره توبه . 12)
 

4 - و مرد و زن را به سزاى آنچه كرده‏ اند دستشان را به عنوان كيفرى از جانب خدا ببريد و خداوند توانا و حكيم است. (قرآن . سوره مائده . آیه 38)
 
5 -  دوست دارند همچنان که خود به راه کفر میروند شما نیز کافر شوید تا برابر گردید. پس با هیچ یک از آنان دوستی مکنید تا آنگاه که در راه خدا مهاجرت کنند. و اگر سر باز زدند در هرجا که آنها را بیابید بگیرید و بکشید و هیچ یک از آنها را به دوستی و یاری برمگزینید. (قرآن . سوره النساء . آیه 89)
 
6 - خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت اری کرده ، آنها که در راه خدا جهاد کنند و دشمنان دین را به قتل رسانند و یا خود کشته شوند. (قرآن . سوره توبه . 111)
 
7 - ای اهل ایمان  هر که از اهل کتاب ( یهودی و نصاری ) که ایمان به خدا و روز قیامت نیاورده و آنچه را خدا و رسولش حرام کرده ، حرام نمیدانند بکشید تا آنگاه با ذلت تواضع به اسلام جزیه دهند. ( قرآن . سوره توبه .29)

قرآن ,سوره ,آنان ,بکشید ,توبه ,ایمان ,قرآن سوره ,سوره توبه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زند دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود برای شما زهرا نوشت شرکت احتشام گستر پارس ادبی تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تکست خاص ایرانی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان توليد شارژر اماكن عمومى