پرونده تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی «شهید آیت شماره ۲» شهر «کوت عبدالله»، از توابع شهرستان «کارون» در استان خوزستان به دادگستری ارجاع شد.

«کاظم باقلائی»، رییس اداره آموزش وپرورش این شهرستان با اعلام این خبر اعلام کرد: «معلم بعد از این اتفاق به اداره آموزش وپرورش احضار شد ولی چنین اقدامی، یعنی تنبیه بدنی دانش‌آموز را منکر شده است.»

او افزوده که تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده‌اند: «این اداره به محض اطلاع از موضوع، پرونده معلم متخلف را به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده و خارج از نوبت در حال رسیدگی است.»

روز چهارشنبه تصاویری از کبودی بدن یک دانش‌آموز از شهرستان کارون در فضای مجازی منتشر شد که دلیل آن، تنبیه بدنی از سوی معلم عنوان شده است.
انتشار این تصاویر واکنش مردم و کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

تنبه بدنی دانش‌آموزان در مدارس یکی از ناهنجاری‌‌های نظام آموزشی در ایران است که به طور متناوب اخبار آن در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

بدنی ,تنبیه ,شهرستان ,دانش‌آموز ,اداره ,تنبیه بدنی ,فضای مجازی ,شهرستان کارون ,آموزش وپرورش ,اداره آموزش ,اداره آموزش وپرورش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حامد گنج خانلو MahdisKalantari موزیک کوردی ،دانلود اهنگ کردی جدید Elyas5751 حضور پررنگ شما دانش نامه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تنکابن