روش سیمان کاری روی ایزوگام

در محل‌های مختلف مانند استخرها و حوضچه‌های آب که نیاز به عایق‌کاری و پوشش‌های خاص مثل کاشی و سرامیک وجود دارد، گاهی از ایزوگام برای ایزولاسیون استفاده می‌شود. اضافه کردن یک لایه روی ایزوگام شامل سیمان، کاشی یا سرامیک نیازمند رعایت نکاتی است که برای افزایش عمر ایزوگام و نصب صحیح لایه‌های بیرونی ضروری هستند.

سیمان روی ایزوگام

حفاظت از ایزوگام در برابر آسیب

نصب لایه‌های کاشی یا سرامیک روی ایزوگام ممکن است باعث آسیب آن شود و بنابراین لازم است تا ایزوگام خود به شکلی محافظت شود تا عایق‌کاری آن از بین نرود.

استحکام نصب کاشی و سرامیک روی ایزوگام

برای اینکه کاشی و سرامیک به خوبی روی ایزوگام نصب شوند رعایت دو نکته ضروری است. ابتدا اینکه ایزوگام به خوبی روی سطح چسبیده باشد. برای این کار لازم است تا سطح زیر ایزوگام برای نصب آن مناسب باشد. اگر سطح زیرین ایزوگام برای نصب مناسب نیست، ابتدا می‌بایست زیرسازی لازم با استفاده از پرایمر ایزوگام یا سیمان‌کاری و پرایمر به انجام برسد.

نکته‌ی دوم، نصب صحیح لایه‌ی بیرونی روی ایزوگام است. نصب کاشی به صورت مستقیم روی ایزوگام امکان‌پذیر نیست و پیش از آن می‌بایست روی ایزوگام یک لایه سیمان به خوبی پوشش شود. جهت ایجاد چسبندگی و یکپارچگی لازم سیمان، می‌توان از توری مرغی یا توری‌های پلیمری استفاده نمود تا سیمان به خوبی روی ایزوگام پایدار شود.

مرحله‌ی پایانی نصب کاشی یا سرامیک

پس از نصب صحیح ایزوگام و سیمان‌کاری روی ایزوگام، می‌توان کاشی‌کاری یا سرامیک‌کاری را به انجام رساند.تنها دلایل نشتی های دیوارهازیرکارغیراصولی وسیمان کاری روی کار میباشد.همچنین ایزوگام اتصالات آب وفاضلاب دشوارترازبقیه نکات میباشد.

          قشم یار سیمان ایزوگام

ایزوگام ,کاشی ,سیمان ,سرامیک ,خوبی ,لازم ,ایزوگام برای ,سیمان کاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نرم افزار بورس تهران همه چیز برای تو بدانیم مشاوره جم رایگان کلش 100%تضمینی مرکز مشاوره ایران تحصیل آنجل آرت angelart دانلود رایگان