6:Yousuf karash

یوسف کارش عکاس پرتره ارمنی-کانادایی بود که بیشتر برای مشتری های خود شناخته شده بود هنگامی که صحبت از عکاسی پرتره شد ، او از تمام افراد برتر دنیا عکاسی کرد. از افراد مشهور گرفته تا تمداران تا رهبران جهان ، یوسف کارش از همه عکس گرفت. برخی از مباحث یوسف شامل آلبرت انیشتین ، وینستون چرچیل ، ارنست همینگوی ، پابلو پیکاسو ، هلن کلر ، گریس کلی و بسیاری موارد دیگر بودند.

تصویر وی

تصاویر گرفته شده توسط وی

7:Richard avedon

ریچارد آودون که به دلیل تأثیر زیاد بر سبک آمریکایی شناخته شده است ، یکی از برجسته ترین عکاسان مد و پرتره در تمام دوران است. او بسیاری از نمادهای معروف را در فرهنگ پاپ آمریکایی و فراتر از آن عکاسی کرد و در تغییر سبک معمول مد و عکسبرداری پرتره با عکسهای منحصر به فرد خود بسیار مشهور بود.

تصویر وی

تصاویر گرفته شده توسط وی

8:Edward s. curtis

عکاس اهل آمریکای غربی و بومیان آمریکا ، ادوارد س. کورتیس یکی از اولین عکاسان پرتره بود که در سال 1868 به دنیا آمد. او عکس های خیره کننده ای را برای اقوام مختلف بومی آمریکا گرفت و هر عکس داستانی را بیان می کند. به طور مؤثر وی در تجسم تاریخ آمریکا برجسته است و به همین دلیل است که او یکی از بهترین عکاسان پرتره است.

تصویر وی

تصاویر گرفته شده توسط وی

9:Philippe halsman

فیلیپ عکاس برخی از قابل تشخیص ترین پرتره های قرن بیستم است. او عکاس پرتره آمریکایی بود که عکاسی غیر عادی داشت. بهترین اثر وی شامل پرتره هایی از مارلون براندو ، سالوادور دالی ، مرلین مونرو و موارد دیگر است.

تصویر وی

تصاویر گرفته شده توسط وی

10:Antonin kratochvil

آنتونین کراتوچویل یک عکاس خبری و عکاس پرتره از چکسلواکی است. کار او منحصر به فرد در این است که او همه عکس ها را از افراد مشهور گرفته است. او یک سبک منحصر به فرد دارد و بیشتر کارهایش به سمت سیاه و سفید گرایش دارد.

تصویر وی

تصاویر گرفته شده توسط وی

11:Herb ritts

Herb Ritts یک عکاس مد و پرتره آمریکایی بود که بیشتر عکسهای خود را به رنگ سیاه و سفید و با زیبایی منحصر به فرد گرفت. او مدل های خود را به سبک مجسمه سازی کلاسیک یونان قرار می داد. 

تصویر وی

تصاویر گرفته شده توسط وی

 

پرتره ,ویتصاویر ,عکاس ,تصویر ,منحصر ,عکاسان ,ویتصاویر گرفته ,تصویر ویتصاویر ,عکاس پرتره ,عکاسان پرتره ,بهترین عکاسان ,تصویر ویتصاویر گرفته ,بهت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش عمده و تکی لوازم تحریر بازاریابی هنر هیلپی لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو دانلود مقاله تحقیق پروژه پایان نامه دانشجویی vabasteh سایت رسمی دانلود کلیپ های صوتی علی تلمبه تامین تولیدتجهیزات صنعتی وتهویه مطبوع Ronabaft - تولید و عرضه انواع تترون | بالشت | روتختی - رونابافت