امروز با یه پدیده ی شگفت انگیز توی گروه واتساپ آشنا شدم .ایشون تحصیلات توی رشته ی ادبیات دارن و همینطور گویا به لطف خدا و پنج تن ال عبا و چهارده معصوم و صدوبیست و چهار هزار پیامبرو یکی دو سه تا از بندگان مخلص خدا ،دستش توی نظام مقدس و والای آموزش و پرورش به شغل مقدس معلمی بند شده . 

البته آشنایی مختصری از این بزرگوار از قبل داشتم ولی امروز با چتی که گویا خودش با خودش توی گروه انجام داده بود کلی به اطلاعاتم اضافه کرد و منو از دنیای جهل بیرون کشید .

 ( جای بسی شکر است که بعد از خواندن و اندیشیدن به موضوعات گوناگونی که به آن پرداخته بود دخترم در منزل حضور داشت و مانعِ جامه دریدن و گریبان پاره کردن و سر به کوه و بیابان گذاردن و با مجنونان همنشین شدن و خیلی کارهای دیگر که نزدیک بود از سوی من سر بزند ، شد. خدا هیچ خانه ای را بی دختر که البته همسو و همفکر با مادر باشد مگذارد و باز هم البته واضح و مبرهن است که دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید .) 

از بحث اصلی دور نشم .

 برنامه ی روزانه ی ایشون راس ساعت ۱۰و ۳۴ دقیقه ی صبح خیلی به طور اتفاقی و صد البته غیر عمد و هزار البته اشتباهی به گروه ارسال شده بود که شامل تاکید زیاد بر خواندن نماز اول وقت و شارژ کردن گوشی موبایل ( از لحاظ برقی و پولی ) بیدار کردن والدین و برادر گل برای ادای نماز اول وقت و موارد دیگه بود که از درک و سطح من خارجه .اما نکته ی قابل تامل و درخشش این برنامه جایی بود که نویسنده ی فرهیخته تاکید کرده بود که:

 + (برم زودتر نمازم غذا نشده ) 

و سوالی که برای من پیش اومد این بود آخه مؤمنِ خدا چرا نباید نمازت غذا بشه ؟

 اینجوری که خیلی خوبه هم خودت میخوری هم خانوادت و هم اگه سعی کنی و نمازای بیشتری غذا کنی حتی می تونی به فقرا کمک کنی .پس با این حساب نه تنها اشکالی نداره که نمازت غذا بشه بلکه ثواب هم داره .

 

تازه درسته دلت میخواد خدا (ازت رازی باشه) ولی من فکر می کنم فقط زکریا می تونه رازی باشه و تا جایی که من خبر دارم "رازی" از اسامی خدا نیست ولی به هر حال اگه بتونیم یه کمی از اون کشف بی نظیر زکریا بخوریم البته با درصد کم شاید بتونیم اسم کوچیک خدارو بذاریم رازی و هر وقت خواستیم باهاش زیاد صمیمی بشیم صداش بزنیم رازی !

مثلا بهش بگیم چطوری رازی ؟ نبینیم از ما بشی نارازی .

 

بعد از اون برنامه ی آموزنده ی روزانه ی سرکش که یهو خودش پریده بود و اومده بود توی گروه ، دوست گل و معلم بزرگوارمون شروع به نصیحت کرده بودن که : 

فقر و تنگدستی را تحمل کنید و اصلا به هیچی اعتراض نکنید . 

من میخوام برای ظهور حضرت مهدی دعا کنم شمام کمکم کنین و پیامهامو توی گروه ها پخش کنین . 

البته تاکید زیادی داشتن که پیامها فقط در سطح کشوری پخش بشه و به بیرون از ایران درز نکنه چرا که ایشون تصمیم گرفته بودن ترامپ بیشعور رو ادب کنن. 

 

من تا قبل از اینکه به این قسمت پیام برسم تصمیم جدی گرفته بودم که این پیامهای باارزش رو که هم از لحاظ دستور زبان و هم نگارش و املا و هم از لحاظ بالا بودن سطح اجتماعی، ی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، خانوادگی، مثبت هجدهی، اکشن، عاشقانه،جنایی و در جایگاه والایی قرار داشت به شماره وات ساپ کاخ سفید ارسال کنم ولی به محض اینکه متوجه شدم هدف ایشون ادب کردن ترامپ بیشعوره و در اصل این یه پیام کاملا فوق سری هستش از تصمیمم برگشتم و اختیار و عنان کارها رو دست این دوست بزرگوار دادم چرا که از قدیم گفتن : صلاح مملکت خویش خسروان دانند .

 

خلاصه که هر چی پیش می رفتم شگفت زده تر می شدم .

خدا (همون رازی مون در حالت خودمونی ) شاهده که هر چی بیشتر می خوندم به اوضاع آروم و عالی و درجه یک وطنم پاره ی تنم ، پی می بردم . 

 

آخه چرا من مادر باید نگرانی بابت بچه هام داشته باشم تا همچین افرادی هستن که با مدرک و تحصیلاتشون و از همه مهمتر افکار سطح بالاشون در زمینه ی اجتماعی و ی که همه رو به آرامش دعوت می کنن و برای رسیدن به زندگی در سطح جهانی برای ظهور حضرت مهدی دعا میکنن و از همه مهمتر بهمون وعده ی بهشتی رو میدن که : 

+(میریم بهشت و اونجا بخور بخوره و کلی بزن و برقص و هرچی تو این دنیا آرزو شو داشتین ) 

 

 واقعا که تا امروز نگرانیم از روی حماقت بوده والا به خدا . 

اصلا حقیقت رو بخواین ما ایرانیا خوشی زده زیر دلمون برای همین مثل ی حامله ویار داریم و زندگی بالا میاریم . 

 

یه قسمت دیگه ی پیامهاش این بود که :

+( اصلا به درک که همه با کشورمون بدند به جهنم که تنها موندیم ، ما ایرانیا خیلی خوبیم و به قول پیامبر اسلام هنر نزد ایرانیان است و بس ) 

 

منم با خودم گفتم : والا بوخودا راس میگه به جهنم که گشنه ایم به درک که اوضاع آموزش پرورش مون اینجوریه 

نهایتا اگه اذیت شدیم ضعف کردیم ، می ذاریم نمازمون غذا میشه و می خوریم تا هم خدا ازمون رازی بشه هم از ما بهترون مملکت مون . 

تازه کدوم احمقیه که دلش بزن و برقص توی بهشت رو نخواد اونم از نوع مختلطش ؟‌ من که به شخصه می میرم برای همچین جایی !

 

خلاصه سرتونو درد نمی یارم از اون پیاما هر چی بگم کم گفتم و کلا همه چی آرومه من چقدر خوشبختم . 

جامعه ای که معلم و باسوادش اینه بایدم من بشینیم همچین چیزایی رو توی وبلاگم بنویسم . 

و مرتب از خودم بپرسم دوست عزیز و فرهیخته و باسواد و مومنم ساعت ۱۰ و ۳۴ دقیقه برای نماز صبح تلاش می کردی که غذا نشه یا به پیشواز نماز ظهرت رفته بودی ؟ یا کلا میخواستی نمازت صبحانه نشه یا ناهار؟ 

 

لعنت به برنامه ریزی های شیطون بلایی که خودشون برای خودشون تصمیم می گیرن و ارسال میشن توی گروها . 

در هر حال خدا خودش ازت رازی باشه دوست جان و همون خدای مهربون منو جلبک کنه . آمین

 

 

 

پی نوشت : دوست عزیزی که ازش یاد شد کلمات زیادی از جمله نماز قضا و راضی بودن خدا و . رو اشتباه نوشته بود شایدم سواد من نم کشیده باشه ،البته تعدادی از این اشتباهات رو گردن صفحه کلید بی سواد گوشیش گذاشتم به هر حال معلمی گفتن، ادبیاتی گفتن. 

خدا خودش کمکمون کنه ????

رازی ,نماز ,گروه ,دوست ,البته ,خودش ,رازی باشه ,حضرت مهدی ,برای ظهور ,ظهور حضرت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آی تی ایران کارترال فروشگاه اینترنتی هدف روستای مالکاید خرید گن لاغری | gen arena موقع قبیلة الظفیر العام و آل سویط الخاص اجناس فوق العاده اخبار فوتبال جهان