پارک جنگلی سراوان در رشت

پارک جنگلی سراوان که 1487 هکتار وسعت دارد در قسمت‌های غربی جاده تهران-رشت قرار دارد و یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های جنگلی استان گیلان می باشد و دارای تنوع گیاهی زیادی است. بخشی از درختان این جنگل به صورت طبیعی و بکر و بخش دیگر آن توسط انسان کاشته شده است، از طرفی در این پارک جنگلی موزه میراث روستایی استان گیلان واقع شده است. در این پارک شما می توانید قایق سواری، پینت بال و موتور چهارچرخ سواری را تجربه کنید.

پارک جنگلی سراوان رشت

 

 

 

دریاچه سقالکسار رشت

در نزدیکی شهرستان شفت، دریاچه‌های زیادی وجود دارد که زیبایی خاصی را خلق کرده اند، یکی از بزرگترین این دریاچه‌ها که از دیدنی های رشت می باشد، سد خاکی سقالکسار است که در نزدیک چماچاه و روستای سقالکسار قرار دارد. آب این دریاچه از چشمه‌ها و جوی‌های اطراف تامین می شود.

دریاچه سقالکسار در رشت

 

خانه میرزا کوچک خان رشت

یکی از جاذبه‌های توریستی رشت خانه میرزا کوچک خان جنگلی است. این خانه که تا سال 82 متروکه بود با همکاری اهالی این منطقه بازسازی شد و از آن زمان هر روز ساعت 8 تا 13 می‌توانید از آن دیدن کنید. همچنین شما با دیدن این مکان می‌توانید از مقبره میرزا کوچک خان جنگلی که در نزدیکی این محل است دیدن کنید و یاد این آزادیخواه ایرانی را گرامی بدارید.

خانه میرزا کوچک خان جنگلی در رشت

 

 

جنگلی ,دیدن ,کوچک ,میرزا ,پارک ,میرزا کوچک ,دیدن کنید ,استان گیلان ,قرار دارد ,پارک جنگلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سیم کارت همراه اول اخبار دنیای وب ارزان کده درمانکده هات دانلود پر واز قالیشویی فارسی