ایستگاه مترو توحید روبروی ایستگاه اتوبوس آزادی قرار دارد و این در حالی است که ایستگاه اتوبوس توحید، یک ایستگاه بالاتر از ایستگاه اتوبوس آزادی(بطرف تجریش) است.

اگر موضوع بالا در کنار ویژگی برجسته بسیاری از مسافرین ایرانی، تنبلی در ادای آدرس کامل، و مشخصه بارز برخی از رانندگان، سوء استفاده از آدرس غلط دادن مسافرین، همراه شود، ناگفته پیدا است که خیلی از مسافرین گوینده "آزادی؟!" و "توحید؟!"سر از مقصد و مقصود در نخواهند آورد!

نکته جالب این است که مترو و اتوبوس زیر مجموعه یک تشکیلات هستند و از آنجا که هر دو در زمره وسایط نقلیه عمومی به شمار می آیند، باید تا حدودی زیادتر با هم هماهنگ باشند.

با این حساب و وقتی اینطور نیست، تکلیف هماهنگی و همکاری دیگر سازمان ها، نهادها، ادارات و . که گاه با هم تضاد منافع هم دارند، کاملا معلوم می باشد.

دوستی می گفت:" در کشورهای اروپایی، اول زیر ساخت ها(آب و برق و گاز و تلفن) را مهیا می کنند و بعد نوبت به آسفالت کردن(ذهنتان جای بد نرود!) می رسد.

این در حالی است که در کشور ما، ابتدا سر و کله آسفالت کار پیدا شده و بعد نوبت کندن آن و کارگذاری آب و برق و گاز و تلفن فرا می رسد.”

قطعا،  آن دوست تا اندازه ای درست می گفت، فقط خدا کند که او فقط تا اندازه ای درست گفته باشد!

ایستگاه ,اتوبوس ,ایستگاه اتوبوس ,اتوبوس آزادی ,ایستگاه اتوبوس آزادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Damonxglx1 Situs آزانس مسافرتی فروشگاه اینترنتی ست هدیه مردانه Kashikaran دهه فجر روزهای سربلندی ونشاط ایران اسلامی مبارک پایگاه اخبار استخدام تابلو فرش مناجات Wyattegqtq80 rumah سایت موزیک یاب