در شرکت‌های خدمات ارزش افزوده هلدینگ عطار، موضوع تخلفات آقایان ابوذر مهرمنش و بنابی مطرح است. آقای مهرمنش مدیرکل اداره ارزش افزوده اپراتور همراه اول است و خود نیز شرکت خدمات ارزش افزوده دارد از آقای جهرمی می‌خواهم در مورد شرکت‌های ارزش افزوده زیرمجموعه سایت انتخاب توضیح دهند. گزارشی به دستم رسیده که این شرکت‌ها برای مهرماه مبلغ ۵۳۴ میلیون درآمد داشته‌اند! وزیر ارتباطات یا این گزارش‌ها را رد کنند و یا به آن پاسخ دهند آیا می‌خواهیم با تخلف در یک صنعت مقابله کنیم یا اینکه می‌خواهیم آن صنعت نباشد؟ مساله این است که وَس(خدمات ارزش افزوده) یک صنعت است و ما باید با متخلف در این زمینه برخورد کنیم نه با صنعت.توئیتر وزیر محترم و دوستانشان در این زمینه خیلی فعال بود اما به این موضوع تخلفات اشاره ‌ای نداشتند و پاسخی هم ندادند، چون پاسخی وجود ندارد. ما قرار نیست واقعیت را مخفی کنیم.فقط طی مدت ۲ روز ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر درگیر اپراتورها شدند، یعنی قربانی عضوگیری اجباری شدند. حال ممکن است امروز افراد بیشتری نیز درگیر آن باشند.

من نمی‌توانم از مطالبات افراد به راحتی عبور کنم و اگر تخلفی صورت گرفته است باید به‌عنوان نماینده مردم ورود کنم.من مباحثی که اینجا مطرح کردم، را قبلا با وزیر نیز در میان گذاشته‌ام و در صورتی که پاسخ می‌داد، بنده اکنون اینجا حضور نداشتم تا مردم در جریان موضوعات قرار بگیرند.بنده امروز آقای #آذری‌جهرمی را دعوت کردم تا در نشست خبری حضور یابد اما به این نشست نیامدیک سال پیش که این بحث‌ها وجود خارجی نداشت، از صداوسیما دعوت کردند تا در نشستی درباره موضوع اپراتورها حضور پیدا کنم و عملکرد اپراتورها را مورد بررسی قرار دهم. روزی که قرار بود به صداوسیما بروم، تهیه‌کننده برنامه زنگ زد و گفت که از وزارت ارتباطات اعلام کردند یا نماینده مجلس را عوض کنید یا ما با این خانم حرفی نداریم.توئیت آقای زهیر (از نزدیکان وزیر ارتباطات) اتفاق جالبی بود من صحبت‌هایی را تلفنی با برادرم داشتم و کس دیگری هم از آن اطلاع نداشت اما موضوع صحبت‌های ما طی توئیت با نام مشخص منتشر شد اطلاعاتی که فقط میان من و برادرم بوده، را چه کسی به آنان داده.به عنوان یک نماینده وقتی نطق منتشر شده خودم را دیدم، احساس ناامنی کردم و نمی‌خواهم این احساس ناامنی در جامعه به وجود بیایدنقش خانم ثنا اسدیان در انعقاد قراردادهای سنگین بیمه‌ای رایتل با بیمه ما وابسته به بانک ملت چیست؟ثنا اسدیان خواهرخانم آقای آذری جهرمی است و در طول ۳ سال، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کارمزد داشته است که به طور متوسط ماهی ۶۹ میلیون تومان می‌شود و کارمزد این شخص در برخی از ماه‌ها تا ۱۳۷ میلیون تومان هم رسیده است.رایتل بحث‌های تخصصی و قراردادی زیادی دارد و در حال پیگیری آنها هستم. مکاتبات در این خصوص انجام شده و در حال بررسی است. پس از بررسی اقدامات بعدی را انجام می‌دهم و در صورت نیاز به مردم نیز اطلاع‌رسانی می‌کنم. ۱ نماینده نباید تنها توئیت کند. در این صورت فرق نماینده با فرد عادی چیست؟ توئیت‌زدن باید برای اطلاع‌رسانی به مردم باشد. نماینده ابزارهای در اختیار دارد مانند مکاتبه، تشکیل جلسه، تحقیق و تفحص، درخواست ماده ۲۳۴ و استیضاح. از این ابزارها استفاده می‌کنم.

۱.۵ سال پیش سوالی درخصوص رصد اطلاعات هاتگرام و تلگرام طلایی از وزیر ارتباطات پرسیدم که طی مکاتبات وی با شورای نگهبان و شورای عالی امنیت ملی، بدون اینکه پاسخ من را بدهند، اعلام کردند این سؤال امنیتی است.اکنون شرایطی فراهم است که همه مردم می‌توانند فهرست رسانه‌های حامی وزیر ارتباطات را متوجه شوند، چون همه این رسانه‌ها در یک زمان واحد خبرها را منتشر می‌کنند و خبرهایی هم که برای آنها پول داده می‌شود و سفارشی است، مشخص است چرا که بدون ذکر منبع منتشر می‌شونداطلاعات مستند داریم که در بعضی موضوعات قیمت این توئیت‌ها از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. وزارت ارتباطات توئیتی ۵۰۰ هزار تومان برای انتشار مطالب پرداخت به افراد خاص می‌کنداسنادی دارم که تعدادی از نمایندگی‌های ایرانسل و رایتل در جهرم به نام خانم فاطمه صحرائیان است که نام همسرش هادی آذری جهرمی است.اگر وزیر ارتباطات به سؤالات پاسخ ندهد، مستندات را منتشر می‌کنم امیدوارم هر قدمی که برمی‌دایم رضای خدا را در نظر بگیریم و اولویتمان منافع کشور باشد.

محرمانه کانال حرفه‌ای‌ها    
http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea
محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید

وزیر ,ارتباطات ,نماینده ,منتشر ,افزوده ,ارزش ,وزیر ارتباطات ,ارزش افزوده ,خدمات ارزش ,میلیون تومان ,هزار تومان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پارس پالت فرش ماشینی کاشان ساعت شنی من اسنپ ملک تعارف طراحی سایت و سئو سایت طاقت بیار آریا گرافیک خدمات شبکه،مجازی سازی،مایکروسافت