دوره آموزشی دفاع شخصی

دفاع شخصی یا دفاع از خود به پادکارهایی گفته می‌شود که شخص برای حراست از سلامتی یا اموال خود یا دیگری به‌کار می‌بندد. در بسیاری از نظام‌های حقوقی جهان، دفاع مشروع به‌ عنوان حقی شهروندی برای جلوگیری از زورگویی به رسمیت پذیرفته شده‌است.

برخی از سبک‌های رزمی از ابتدا مبتنی بر دفاع شخصی هستند و بر همین اساس تمرینات خود را تدوین نموده اند .

برخی دیگر از سبکهای ورزش‌های رزمی شکل مبارزه‌ای دارند که میتوان گفت تکنیک‌های آنها برای دفاع شخصی نیز مؤثر است.

برخی از باشگاه‌های رزمی، به‌منظور کاربردی‌تر شدن دفاع شخصی، ترکیبی از تکنیک‌های رشته‌های مختلف رزمی را تمرین می‌کنند و همچنین تمرینات خود را با توجه به سبک زندگی، شغل، سن، جنسیت و تواناییهای فیزیکی و ذهنی هر شخص، اختصاصی می‌کنند.

با توجه به روند ازدیاد تعرضهای اراذل و اوباش و همچنین افزایش سرقتهای خیابانی فراگیری دفاعهای شخصی به منظور دفاع از حریم شخصی و کاهش آسیب دیدگی جسمی و روحی امری است ضروری.

این دسته از فنون علاوه بر پوشش دادن حریم شخصی با توجه به اینکه ورزشهای توان افزایی هم هستند مورد استقبال بخش زیادی از اجتماع امروزی قرار گرفته اند.

آموزشهای دفاع شخصی باید ساده وکوتاه مدت بوده و هدف آن بیشترآموزش برای فراگیران مبتدی باشد.

در این دوره کوتاه فرا گیران باید بتوانند در زمینه‌‌‌ دفاع شخصی، بدون داشتن سلاح درکوتاه ترین زمان ممکن آمادگی پیدا کنند و آموزش ببینند.

همچنین دوره دفاع شخصی باید ساده باشد زیرا فراگیر تاکتیکهای پیچیده مستلزم زمان طولانی تری بوده و به هنگام فشار روحی اجرای آنها مشکل تر خواهد بود.

یادگیری استفاده از مهارت های دفاع شخصی برای زنده ماندن در یک خطر بالقوه مرگبار، بخصوص زمانی که هرگز آن را تجربه نکرده اید می تواند بسیار مهم باشد.

مهم نیست که چقدر تجربه در ورزش های رزمی دارید، آن را نمی توان با زمانی مقایسه کرد که در شرایطی واقعا خطرناک گیر افتاده اید و زندگی تان در خطر است.

شاید بی اغراق باید گفت تکنیکهایی کامل است که رزمی کار و یا ورزشکار بتواند به راحتی و بدون نیاز به قدرت جسمی بالا از خود دفاع کند.

مبارز باید بتواند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند؛ که شامل ترکیبی از تمام ورزش‌های رزمی می‌باشد.

بزرگترین و معتبرترین سازمانهای برگزاری این مسابقات در جهان، سازمان‌های یو اف ‌سی، استریک‌ فورس و ریزین می‌باشند.

قصد ما این است که با ارائه این تکنیکها قدرت ، سرعت و تمرکز شما را در برخورد با مشکلات اینچنینی بالا ببریم تا بتوانید بحران پیش آمده را به بهترین شکل کنترل کنید.

یاد میگیرید که در هنگام بروز درگیری ناخواسته چگونه بر اعصابتان مسلط باشید و با کمترین بهره جسمی هم بتوانید از خودتان دفاع کنید و حریف را وادار به عقب نشینی کنید .

در این مسیر کار با سلاح سرد رزمی را هم در صورت تمایل آموزش می بینید.

سلاحهای سرد از دیرباز با ورزش های رزمی عجین شده و جزئی از آن به حساب می آید.

دفاع ,شخصی ,رزمی ,فنون ,جسمی ,توجه ,دفاع شخصی ,باید ساده ,شخصی باید ,دفاع شخصی، ,ورزش‌های رزمی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه شیپور اخبار و.... اینجا همه چی هست آموزش کافی شاپ تدریس خصوصی عربی(متوسطه اول و دوم) صفحه شخصی علی زاهدی اینجا همه چی هست کانون حجت ابن الحسن (عج) قشم