اتاق خواب عروس فضایی رمانتیک و رویایی دارد که حتی دیدن آن نیز حال شما را خوب می‌کند. اتاق خواب عروس

چیدمان اتاق خواب عروس، به دلیل اینکه اولین خانه مشترک یک زوج است، اهمیت زیادی دارد. با پیشرفت طراحی داخلی و افزایشِ تمایل به چیدمان خانه ها در سبک مدرن، تنوع زیادی در سبک های طراحی داخلی به وجود آمده است. خانه عروس و داماد جوان نیز از این قاعده مستثنی نیست. مطمئنا شما نیز تمایل دارید خانه عروسِ جدید خانواده را به شیوه های مدرن تزیین کنید، یا شاید خود شما تازه عروس هستید. البته ممکن است مثل من جز هیچ کدام از این گروه ها نباشید اما با دیدن اتاق خواب های جذاب هیجان زده شوید. در این بخش از مجله دلتا به بررسی دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس با استفاده از رنگ های روشن می‌پردازیم.

اتاق خواب عروس ساده

اتاق خواب عروس

بهتر است از رنگ های گرم و روشن برای تزیین اتاق خواب عروس استفاده کنید. اتاق خواب عروس باید نورپردازی مناسبی داشته باشد و حسی رمانتیک در فضا به وجود آورد. استفاده از سرویس های چوبی، پرده های رنگی و اکسسوری های جذاب در اتاق خواب عروس بسیار اهمیت دارد. تمام این عناصر باید به صورت هماهنگ با یکدیگر در اتاق قرار گیرند.

اتاق خواب عروس شیک

سفید؛ عروس رنگ ها

رنگ سفید اتاق را روشن و بزرگ نشان می‌دهد. علاوه بر این نماد روشنی، پاکی، معصومیت و آرامش است. تغییر رویه زندگی باعث به وجود آمدن تشویش و استرس در افراد می‌شود بنابراین بهتر است با توجه به تاثیر روانشناسی رنگ در دکوراسیون، رنگی را برگزینیم که به ایجاد فضایی آرام کمک کند. به این صورت با تاثیر گذاشتن در ناخودآگاه عروس و داماد حس بهتری به آن ها می‌دهیم. از رنگ سفید روی دیوارها، تختخواب و لوازم استفاده و برای فرار از یکنواختی یکی دو وسیله را به رنگ های دیگر انتخاب کنید.

آبی نوزادی

آبی نوزادی، درجه ای از آبی کم رنگ مایل به سفید که هم آرامش بخش است و هم فضا را بزرگ تر نشان می‌دهد. همان طور که گفتیم سفید صلحی درونی را یدک می‌کشد و از ویژگی های رنگ آبی انتقال حس سرما و س است. بنابراین باید به فکر چاره ای برای جلوگیری از ایجاد یکنواختی و دل مردگی در بلند مدت بود. برای این کار باید گرما را به فضای اتاق بازگردانید و آبی نوزادی دوست داشتنی را در کنار سایر رنگ ها به کار ببرید. رنگ آبی، نارنجی است. می‌توانید رنگ های خنثی را یا نارنجی را برای تعادل دما به کار گیرید.

رنگ صورتی مناسب اتاق خواب عروس

از سایر رنگ های مورد علاقه عروس های جوان رنگ صورتی و ترکیب آن با طلایی یا مشکی است. این رنگ آرامش و پاکی سفید را در کنار هیجان و انرژی بخشی قرمز در کنار هم دارد. رنگ صورتی ویژگی های قرمز را با درجه کم تری بروز می‌دهد و حس شادابی را در محیط منعکس می‌کند. از طیف های پر رنگ صورتی، مانند زرشکی و ارغوانی برای ایجاد کنتراست بهره بگیرید، تا ریتم زیبایی به نما ببخشید.

اتاق خواب عروس روستیک

نورپردازی

نورپردازی یکی از مهم ترین المان های عناصر طراحی داخلی است. با وجود نورهای گرم و ملایم می‌توانید فضایی رمانتیک در محیط ایجاد کنید که حس خوبی به عروس و داماد منتقل می‌کند. از نورپردازی های مخفی و غیر مستقیم در تزیین اتاق خواب عروس استفاده کنید و در دو طرف تخت آباژور قرار دهید. اگر اتاق کوچک است از نورپردازی ها سقفی بهر بگیرید یا نوارهای ال ای دی را زیر پایه های میز و تخت به کار ببرید. نور مستقیم چشم را آزار می‌دهد و مناسب مکان هایی مثل اتاق غذاخوری و اتاق کار است. برای اتاق خواب نورهایی که به بالا و پایین می‌تابند مناسب تر هستند. برای اینکه دمای بصری محیط زیاد گرم یا سرد نشود و به نور طبیعی نزدیک شود از ترکیب نور زرد و سفید در کنار یکدیگر استفاده کنید.

اتاق خواب عروس لاکچری

لوازم دکوری در اتاق خواب عروس

اکسسوری های گل گلی، سفید و براق، آینه هایی با اندازه های مختلف، و تور بالای تخت از لوازم تزیینی بسیار پر کاربرد در اتاق خواب عروس هستند. گل های تزیینی یا طبیعی را روی پایه و تاج تخت به کار ببرید و از ال ای دی های رنگی بالای تخت استفاده کنید. به این صورت هم اتاق را روشن کرده اید هم نور کافی برای مطالعه قبل از خواب دارید. شمع های وارمر عطری در رنگ های مختلف موجود هستند که فضا را عاشقانه و رمانتیک می‌سازند.

توصیه های گفته شده به عنوان پیشنهاد از طرف بخش دکوراسیون مجله دلتا نوشته شده است، و اجباری به پیروی از آن ها نیست. ممکن است شما از آن دسته عروس هایی باشید که رنگ های تند و پررنگ را برای اتاق خواب ترجیح دهید. اتاق دلخواه خود را دیزاین کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین بخوانید:

ایده هایی ساده برای مرتب کردن اتاق کودک(+ویدئو)

ایده های بافتنی برای اتاق کودک


مجله دلتا اتاق ,عروس ,خواب ,استفاده ,روشن ,نورپردازی ,اتاق خواب ,خواب عروس ,استفاده کنید ,برای اتاق ,تزیین اتاق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رزبرگ شه کرم جیزشاپ | خرید اینترنتی کتاب وبلاگ بابا مجید almassite Single Music نجوای کلام؛