این اجتناب ناپذیر است؛ فرش شما کثیف می شود، مهم نیست چقدر سعی دارید آن را تمیز نگه دارید. بچه ها و حیوانات خانگی شما، همراه با کسانی که فراموش کرده اند کفش های خود را در بیاورند، خاک را به خانه شما می کشانند.
در حالی که این ممکن است در ابتدا بدون توجه به زمانی که کثیفی به اندازه کافی به فرش شما می رسد، می تواند پنهان شود. اگر تمیزکننده بخار ندارید و نمیتوانید آن را اجاره کنید، راههایی برای تمیز کردن فرش با دست وجود دارد. در اینجا سه نکته برای چگونگی تمیز کردن فرش با دست بدون دستگاه اشاره می شود.

 

چگونه با استفاده از دست، فرش را بدون استفاده از مواد شوینده تمیز کنید.

هنگامی که شما پول برای یا اجاره پاک کننده بخار ندارید ممکن است فکر نکنید تمیز کردن فرش ها امکان پذیر باشد. با این حال، تکنیک های متعددی وجود دارد که می توانید فرش خود را بدون پاک کننده بخار استفاده کنید. روش های زیر و راه حل های تمیزکننده فرش خانگی، در از بین بردن لکه ها، ضدعفونی کردن و تمیز کردن فرش شما عالی عمل می کنند.

  1. فرش را با یک قلم مو فرش مالش دهید – قالیشویی ارزان در اصفهان

شما می توانید از قلم مو فرش برای حذف خاک، گرد و غبار و آلاینده ها از فرش خود استفاده کنید. شما باید زانو بزنید و از گریس آرنج استفاده کنید تا فرش را مالش دهید.

2.فرش را دستی با سرکه تمیز کنید – بهترین قالیشویی در اصفهان

اگر شما قادر به تمیز کردن فرش خود با بخار نیستید، هنوز هم می توانید فرش های خود را تمیز و خوشبو تنها با چند مورد و دستان خود داشته باشید. همه وسایل مورد نیاز شما یک سطل، یک قلم مو، یک سرکه سفید است
برای شروع، سطل را با آب گرم و ¼ فنجان سرکه سفید پر کنید. برس مالشی را بردارید و آن را به سطل ببرید. شروع به مالش فرش با محلول تمیز کننده کنید. شما مخلوط کافی روی برس مالشی خود احتیاج دارید تا فرش را کمی مرطوب کنید، اما اشباع نشده باشد.
هنگامی که فرش را تمیز می کنید، سطل را خالی کنید و آن را با آب تازه پر کنید. یک پارچه یا حوله تری را داخل سطل قرار دهید. آن را بیرون بکشید و دوباره شروع به مالش کنید. پس از گذراندن مرحله دوم فرش، آن را کاملا خشک کنید. برای کمک به سرعت فرآیند خشک کردن، می توانید گرمایش از کف را روشن کنید.

3.فرش را با استفاده از جوش شیرین به صورت دستی تمیز کنید – قالیشویی خوب در اصفهان

جوش شیرین یک محصول معجزه آسا است زیرا می تواند برای همه چیز از پخت تا تمیز کردن فرش ها استفاده شود. این یک راه حل ارزان قیمت است که با محیط زیست سازگار است و لکه ها و بوی های نامطبوع را در فرش شما را از بین می برد. تمیز کردن فرش با جوش شیرین ساده است.
با یک بطری اسپری، جوش شیرین را با آب گرم اسپری کنید. بگذارید مخلوط حداقل سه ساعت بنشیند تا آن را خیس کنند و خاک و بوی های نامطبوع را جذب کنند. پس از خشک شدن منطقه، از جاروبرقی خود استفاده کنید تا جوش شیرین را جارو کنید.

قالیشویی خوب در اصفهان 

قالیشویی ارزان در اصفهان 

بهترین قالیشویی در اصفهان


قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس تمیز ,استفاده ,قالیشویی ,شیرین ,مالش ,اصفهان ,تمیز کردن ,استفاده کنید ,تمیز کنید ,قالیشویی ارزان ,بهترین قالیشویی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اسنپ،تپسی،ماکسیم،ویزفارسی تب سنج چاپ پیکسل / چاپ روی اجسام تورکمن دیلی erickatrdhs8 News اسنپ فروشگاه سایت بلاگ بیست هتل آرسان