اگر به هر دلیلی موفق به ثبت نام در بازه ی زمانی معینی که مسئولین امر تعیین کرده اند نشدید و تمام نگرانی شما اینجاست که دیگر نمیتوانید در آزمون مدرسه نمونه دولتی یا تیزهوشان ثبت نام کنید آیدانیتو در این مقاله میخواهد تمامی این نگرانی ها را از شما بگیرید و اعلام کند که میتوانید در دوره ی بعدی که دوباره برای ثبت نام زمان مشخص میکنند خودتان را برسانید و ثبت نام را انجام دهید . با ما در ادامه بیشتر همراه باشید تا اطلاعات کامل تری را به شما در این زمینه بدهیم. 

تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان

خبر مهمی که باید به عرض شما دوستان عزیز برسانیم این است که بنا به تصمیم مسئولین امر زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان تمدید شد. همان طور که حتماً در جریان هستید اخیراً شاهد بروز حوادث غیر مترقبه ای در ایران هستیم جاری شدن سیل در برخی از مناطق کشور مسئولین را برای تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان مصمم کرد. به این ترتیب داوطلبان و دانش آموزان زمان بیشتری را برای ثبت نام و همین طور ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در اختیار دارند.

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

بهترین راهکار برای پذیرفته شدن و قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بهره گیری از مشاوره های لازم در این زمینه است. همواره به این نکته مهم توجه داشته باشید که برنامه ریزی شما برای موفقیت در آزمون تیزهوشان باید از انعطاف لازم برخوردار باشد و مطالعه مداوم از صبح تا شب به هیچ وجه صحیح نیست. علت این موضوع می تواند این باشد که شما دانش آموز عزیز ممکن است یک روز بنا به هر دلیلی امکان مطالعه نداشته باشید و در این صورت برنامه شما کاملاً بهم می ریزد و از برنامه خود عقب می افتید. پس اوقاتی را نیز برای تفریح و استراحت قرار دهید تا در صورت عقب افتادن از مطالعه بتوانید دست به جای گذاری در جاهای خالی و جبران عقب افتادگی بزنید.


فضای هوشمند آموزش و مشاوره تیزهوشان ,تمدید ,زمان ,آزمون ,برنامه ,مطالعه ,نمونه دولتی ,آزمون تیزهوشان ,دانش آموزان ,تمدید مهلت ,مدرسه نمونه ,مدرسه نمونه دولتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مشاوره نظام وظیفه فلزیاب صنعتی ایران1 رمان آبگرمکن موج دریا :) بهترین سایت پلی استر و الیاف