حال نوبت به آن رسیده که ثمره دست رنج تلاش های خود را ببینید. همان طور که میدانید نتایج مدرسه های نمونه دولتی هر استان در یک بازه زمانی است که آموزش و پرورش خود استان تعیین میکند و شما باید در هر شهری از ایران عزیزمان زندگی میکنید با توجه به همان شهر منتظر نتایج مدرسه باشید این مقاله میتواند اطلاعات بهتری را در این زمینه به شما بدهد با ما همراه باشید. 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم 98 

آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم به صورت هماهنگ استانی برگزار می شود. بنابراین زمان اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم 98 در هر استان با استان دیگر متفاوت است. زمان برگزاری آزمون های  استان ها از پانزدهم خرداد به بعد بود. به طور سنتی زمان اعلام نتایج بیست تا سی روز بعد از برگزاری آزمون است. یعنی هر دانش آموز با توجه به تاریخی که در آزمون شرکت کرده است، می تواند حدود زمان اعلام نتایج را حدس زده و در بازه زمانی موردنظر در انتظار اعلام نتیجه باشد. البته اداره آموزش و پرورش هر استان زمان اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم 98 را به طور دقیق اطلاع رسانی خواهد کرد.

ملاک قبولی در آزمون ورود به پایه هفتم مدارس نمونه دولتی

ملاک پذیرش در پایه هفتم برای دانش آموزان ششمی که در آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت کرده اند،  فقط امتیازی است که در آزمون به دست می آوردند، در واقع فقط نتیجه آزمون در پذیرش موثر است. برای هر شرکت کننده آزمون یک تراز براساس نمره خام محاسبه می شود. نمره خام به درصد است و بازه آن از.33.33-  100است و بازه تراز از صفر تا بیست هزار. شرکت کنندگان براساس ترازشان رتبه بندی می شوند. 
فضای هوشمند آموزش و مشاوره آزمون ,نتایج ,دولتی ,نمونه ,اعلام ,هفتم ,نمونه دولتی ,اعلام نتایج ,زمان اعلام ,نتایج نمونه ,پایه هفتم ,زمان اعلام نتایج ,نتایج نمونه دولتی ,اعلام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرلیت معرفی کالا فروشگاهی valentingys900 Homepage فرش 1000 شانه Klikkala ذره بین آموزشگاه فنی حرفه ای عارف رشته های (گردشگری برق صنعتی)