نکتار تین سان استار حجم 0.5 لیتر 

قیمت محصول : 9000 تومان

برند : SunStar

برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.


نکتار تین سان استار حجم 0.5 لیتر

 

نقد و بررسی تخصصی

سان استار یکی از برترین و محبوب‌ترین تولید کنندگان آبمیوه‌های طبیعی است که با تولید محصولات با کیفیت همواره سعی کرده تا افراد زندگی سالم‌تری داشته باشند. سان استار فعالیت خود را در سال 1391 آغاز کرد و هرسال در تلاش است تا محصولات با کیفیت‌تر و در عین حال متنوع‌تر تولید کند که در این زمینه نیز موفق بوده و توانسته است، طرفداران زیادی پیدا کند. این برند محبوب با پرداختن به موضوع هیجان، تلاش و انگیزه، به یکی از نماد‌ه‌های آن تبدیل شده است و توانسته شعار "بهترین خودت باش" را تحقق ببخشد.

تنوع در طعم و حجم

سان‌ استار در تولید آبمیوه‌ها با طعم‌های مختلف و بسته‌بندی آن‌ها نوآوری به‌خرج می‌دهد و مخاطب اصلی آن نسل جوان است. بسته‌بند‌های‌ محصولات سان‌استار یک لیتری، 0.5 لیتری، 240 میلی‌لیتری و 200 میلی‌لیتری هستند. بسته‌های یک لیتری آبمیوه‌های سان‌استار در طعم‌های پرتقال‌هویج، هلو، پرتقال، میوه‌های استوایی، موهیتو، مخلوط هفت‌میوه، مخلوط میوه‌های سبز، لیموناد، سیب، سیب‌موز، سیب‌ترش، زردآلو، پیناکولادا، پرتقال تو سرخ، پرتقال‌انبه، انگور سرخ و سفید، انبه، انار، آناناس و آلبالو هستند. بسیاری از این طعم‌ها در حجم‌های 200 میلی‌لیتر و 240 میلی‌لیتری هم تکرار می‌شوند. آبمیوه‌های 200 میلی‌لیتری سان‌ استار در دو نوع ساده و پالپ‌دار در اختیار مشتریان قرار گرفته‌اند که نوع پالپ‌دار آن حس طبیعی بودن بیشتری به مصرف‌کننده القا می‌کند.

شعار تین سان استار، مثل یک دوست

سان استار با بسته بندی مناسب، بیشتر جلب توجه کرده و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یکی از بسته بندی های جذاب آن، کامبیدام است که با این طراحی می‌توان به تمام حجم آبمیوه دسترسی داشت و توانسته آن را از سایر محصولات متمایز کند. بارز ترین ویژگی محصولات سان استار، خلق طعم های جدید است که با ترکیب درست میوه‌ها، توانسته جذابیت بیشتری خلق کند؛ همچنین با تولید محصولات متنوع توانسته تمام ذائقه‌ها را در برگیرد و حتی برای کسانی که رژیم دارند نیز، محصول متفاوتی تولید کند. 

 

برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.


تصاویر بیشتر
نکتار تین سان استار حجم 0.5 لیتر
نکتار تین سان استار حجم 0.5 لیتر

 

 




[google]
گاه کالا شهر استار ,محصولات ,توانسته ,تولید ,محصول ,میلی‌لیتری ,سان‌ استار ,بسته بندی ,تولید محصولات ,کلیک نمایید ,مشاهده محصول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چهارده معصوم-خطابه غدیر-جشن غدیر مرجع معرفی ظرف در ایران ارزانسرای ایرانی مرکز فروش عمده انواع لباس ایرانی زنانه و دخترانه Free Fire VIP اسپلیت نیما رایانه ردیاب تهران خرید ترازو آنلاین