گلاب ریبع مقدار 1 لیتر 

قیمت محصول : 19550 تومان

برند : Rabee

برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گلاب ریبع مقدار 1 لیتر

 

 

زنده کردن پوست

دیگر نیاز نیست برای پوست خود به فکر ماسک‌های گران قیمت باشید. گلاب با خواص زیاد درمانی خود می‌تواند بهترین ماسک صورت باشد. ماسکی طبیعی که فاقد هرگونه مواد شیمیایی است. استفاده از گلاب برای افرادی که پوست حساس و خشک دارند، توصیه می‌شود. گلاب بافت پوست را بهبود بخشیده و خشکی پوست را درمان می‌کند. همچنین گلاب دارای خواص ضد التهابی است که برای پوست حساس مفید بوده و به درمان قرمزی پوست کمک می‌کند.

خواص درمانی گلاب

گلاب از گل سرخ تهیه می‌شود و یکی از معروف‌ترین عرقیجات سنتی است. طبع این عرق گرم است و برای رفع استرس بسیار مفید بوده و می‌توان از آن برای تقویت اعصاب استفاده کرد. بنابراین اگر دچار بی‌خوابی‌های شبانه هستید مصرف گلاب می‌تواند بسیار مفید و کارآمد باشد. گلاب یک آنتی بیوتیک طبیعی است که دارای خواص ضدعفونی‌کننده و ضد التهابی است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی و گلودرد مفید است. تحقیقات نشان داده است که گلاب دارای خواص ضد استرس و ضد افسردگی است و می‌تواند در بدن شرایطی مشابه دیازپام ایجاد کند. بخور گلاب باعث احساس آرامش می‌شود و از ابتلا به زوال عقل و آلزایمر پیشگیری می‌کند. یک پروتئین به نام آمیلوئید بر عملکرد مغز تأثیر می‌گذارد و باعث آلزایمر می‌شود. گلاب بازدارنده‌ی عملکرد آمیلوئید است. همچنین برای کاهش فشار خون بالا مفید است و در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی موثر واقع می‌شود.

ربیع

در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع گلاب و عرقیجات گیاهی، نوشابه‌های گازدار و آبمیوه در بسته بندی‌های قوطی و نیز آبلیمو در ایران شرکت ایران گلاب مرغوب یا همان ربیع است. این شرکت بیشترین سهم بازار صادرات اقلام مختلف غذائی و نوشیدنی کشور را به خود اختصاص داده است.

 

برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.


تصاویر بیشتر
گلاب ریبع مقدار 1 لیتر
گلاب ریبع مقدار 1 لیتر

 

 




[google]
گاه کالا شهر گلاب ,پوست ,می‌شود ,خواص ,مفید ,باعث ,دارای خواص ,گلاب دارای ,می‌شود گلاب ,مفید بوده ,بسیار مفید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش سئو تخصصی chadutlqve7 cant درب و پنجره upvc | ایران یو پی وی سی معرفی کالا فروشگاهی وقت آزاد هوای بارانی برترین دانلود