تخت‌ دو طبقه کودک در مدل‌های مختلف و متنوعی تولید می‌شوند. برای شما باید سن و نیاز فرزندان خود را در نظر بگیرید. اگر فرزندان شما در سنین کودکی هستند تخت‌های فانتزی که دارای قسمتی برای بازی بچه‌ها هستند گزینه مناسبی است. اما برای فرزندان نوجوان بهتر است تختی که دارای قفسه، میز تحریر و کشو و باکس هست اری کنید.

بعد از شکل ظاهری و انتخاب نوع تخت دو طبقه کودک مورد نظرتان باید در مورد کیفیت و دوام آن تخت از نده سوال‌هایی بپرسید. متریال استفاده شده برای ساخت و نوع اتصالات تخت از اهمیت زیادی برخوردار است. تخت های چوبی، ام دی اف و فلزی به نسبت با کیفیت‌تر و محکم‌تر از سایر تخت‌ها هستند.

اتصالات نیز از جهت استحکام تخت اهمیت زیادی دارد همینطور ساخت تخت باید در نهایت دقت انجام شده باشد تا تخت لق نخورده و تراز باشد.

تخت‌ها را در نقطه‌های برش خورده بررسی کنید تا کیفیت و تمیزی کار برای شما مشخص شود، خصوصا تخت‌های فلزی، چون این تخت‌ها ممکن است، در این نقاط دارای زائده باشند و بدن فرزندتان را زخم کنند یا باعث پارگی تشک و ملافه شوند.

داشتن گارانتی شرکتی یکی از نکاتی است که خیال شما را از بابت کیفیت تخت خواب کودک راحت می‌کند پس این نکته را فراموش نکرده و از تخت های بدون گارانتی پرهیز کنید.

دیگر مطالب در باب دکوراسیون اتاق کودک

مطالب مرتبط


طراحی دکوراسیون داخلی کودک ,خواب ,اتاق ,طراحی ,نوزاد ,کیفیت ,اتاق کودک ,طبقه کودک ,اهمیت زیادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موزیک ویدیو - دانلود آهنگ خارجی طراحی سایت | خدمات سئو | تبلیغات در گوگل خرید اینترنتی کشاورزی‌ ها znews