تیرآهن کرمانشاه

در سال ۱۳۸۲ مجتمع فولاد کرمانشاه در ۳۵ کیلومتری این استان تاسیس شد و در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید. مجتمع فولاد کرمانشاه با سیستم نورد گرم به تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی می‌پردازد. در این میان    تیرآهن کرمانشاه      یکی از تیرآهن‌های مطرح و معتبر کشور است.

تیرآهن کرمانشاه از کیفیت مناسبی برخوردار است. شمش ورودی به کارخانه کرمانشاه از لحاظ خواص فیزیکی و شیمیایی مورد بررسی قرار می‌گیرد. مجتمع فولادی کرمانشاه تیرآهن را تنها در دو سایز تولید میکند که به شرح زیر است:

تیرآهن کرمانشاه 14

تیرآهن کرمانشاه 16

هر دو تیرآهن 14 و 16 کرمانشاه در جز تیرآهن های IPE  هستند. تیرآهن IPE به تیرآهنی گفته می‌شود که از نظر ظاهری شبیه به حرف لاتین I است. تیرآهن یکی از اساسی ترین عناصر صنعت ساخت و ساز است و در این میان تیرآهن کرمانشاه از تیرآهن های محبوب در این صنعت است.

  تیرآهن کرمانشاه از آهن هایپر

     تیرآهن کرمانشاه      از آهن هایپر با مزایایی همراه است. از مزایای از آهن هایپر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بدون واسطه و با حداقل قیمت بازار

ی مطمئن

با ضمانت نامه بانکی

ضمانت اصالت کالا

عدم مغایرت وزنی با تضمین آهن هایپر

ی آسان با یک تماس تلفنی

ارسال سریع در کمترین زمان ممکن

ارسال با حداقل هزینه حمل

برای    تیرآهن کرمانشاه      با کارشناسان آهن هایپر (به شماره ۰۲۱۷۲۰۲۵) تماس بگیرید. کارشناسان آهن هایپر اطلاعات لازم جهت تیرآهن کرمانشاه، نحوه پرداخت، شرایط و زمان ارسال را در اختیار شما می‌گذارند.


آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش تیرآهن ,کرمانشاه ,هایپر ,کرمانشاه  ,مجتمع , تیرآهن ,تیرآهن کرمانشاه , تیرآهن کرمانشاه  ,مجتمع فولاد ,فولاد کرمانشاه ,مجتمع فولاد کرمانشاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی ارزان سرا دکوراتیو فروشگاه اینترنتی ایران میز وکیل تلفنی