ماشین حساب کاسیو HR-100TM

تعداد ارقام: 12 رقم منبع تغذیه: باتری قلمی (4 عدد) یا آداپتور Ac حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HR-100TM

ماشین حساب کاسیو Casio HR-100TM یک ماشین حساب چاپگردار است که برای استفاده در مغازه ها و گاه ها انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شود. با استفاده از این ماشین حساب می توانید محاسبات مورد نظر خود را انجام داده و بلافاصله فاکتور مربوط به آن ها را چاپ کنید و به مشتری خود تحویل دهید.

اگر قصد ماشین حساب گاهیرا دارید و به دنبال یک ماشین حساب با کیفیت و با دوام هستید، ماشین حساب چاپگردار کاسیو HR-100TM یک گزینه ایده آل برای شما است. این ماشین حساب از قابلیت چاپ به صورت دو رنگ (مشکی و قرمز) برخوردار بوده و سرعت چاپ آن برابر با دو خط در ثانیه می باشد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HR-100TM

طراحی ماشین حساب کاسیو HR-100TM به گونه ای است که رول کاغذ در بیرون از بدنه و در قسمت بالای صفحه نمایش قرار می گیرد و از این جهت دسترسی به آن برای تعویض بسیار آسان می باشد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو مدل Casio HR-100TM از نوع 12 رقمی است و قابلیت تفکیک اعداد و نمایش اعداد اعشاری بر روی آن وجود دارد.

ماشین حساب کاسیو Casio HR-100TM

ماشین حساب کاسیو Casio HR-100TM علاوه بر انجام محاسبات پایه ای ریاضی، به دکمه های مخصوص محاسبه قیمت، حاشیه سود و مالیات نیز مجهز است و تمام نیازهای روزمره شما در محیط های گاهی را پاسخگو خواهد بود. از دیگر قابلیت های ماشین حساب گاهی کاسیو HR-100TM می توان به محاسبه درصد، کار با اعداد اعشاری و ذخیره سازی ارقام در حافظه اشاره کرد.

ماشین حساب کاسیو Casio HR-100TM

انرژی مورد نیاز این ماشین حساب گاهی از باتری تامین می شود و شما باید برای این منظور از 4 عدد باتری قلمی در آن استفاده کنید. همچنین این ماشین حساب قابلیت اتصال به آداپتور AC به منظور تامین انرژی را دارد که در استفاده از آن به صورت رومیزی می توان کاربرد بالایی داشته باشد و شما را از تعویض باتری بی نیاز کند.

کلیدهای ماشین حساب ساده کاسیو HR-100TM فاصله ای کاملا مناسب از یکدیگر دارند و به صورت برآمده طراحی شده اند. این نوع طراحی به شما کمک می کند تا با درصد خطای کمتری ارقام را به ماشین حساب وارد کرده و محاسبتتان با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

ماشین حساب کاسیو Casio HR-100TM

این ماشین حساب 12 رقمی کاسیواز جمله پر طرفدارترین ماشین حساب های گاهی به حساب می آید که توانسته با کیفیت ساخت مطلوب و عملکرد قابل قبول، به بالایی دست یابد.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب گاهی و همچنین نحوه انواع ماشین حساب کاسیو با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio HR-100TM


ایده برتر پارسیان حساب ,ماشین ,کاسیو ,100tm ,قابلیت ,گاهی ,ماشین حساب ,حساب کاسیو ,کاسیو casio ,حساب گاهی ,ایده برتر ,حساب کاسیو casio منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نماز-صدیقه کبری خالی هر چی که بخوای خرید اینترنتی ansleyfjrsj76 sitio ترفندهای حرفه ای ... پیمانکاری سنگ مالون خدمات تخصصی برق و کولر اسکانیا (رضوان)