ها برای مصرف کنندگان کارکردهای دوچندان مهمی دارا هستند : منشا مال را معرفی و شناسایی می نمایند و به مصرف کنندگان این قابلیت را می دهند که مسئولیت هایی را برای سازنده یا این که توزیع کننده تعریف کرده و وظایفی را از آنان طلب نمایند . مهمتر از تمامی اینکه مارک ها برای مصرف کنندگان مفهوم و مفاهیم خاصی داراهستند . مصرف کنندگان مبنی بر تجربه های پیشین از تولید ها و برنامه های بازاریابی موسسات متفاوت در حین سالها , در مییابند که چه مارک هایی نیازها و مراد های آنهارا برآورده می نماید . و چه مارک هایی دراین فرمان ناموفق میباشند در سود مارک ها ابزار مختصر و مفیدی برای بی آلایش سازی مراحل گزینش و کالا در اختیار مشتری ها قرار می دهند . درحالتی که مصرف کنندگان برندی را شناسایی نمایند و در زمینه ی آن دانشی نیز داشته باشند آنگاه بدون چاره نخواهند بود که خویش را با داده ها جنس مشغول ساخته و آنهارا به صورت مداوم پردازش نمایند . به عبارت دیگر , مارک ها مراحل پردازش اطلاعات و داده ها را برای مشتری ها معمولی خیس و سرعت بالا خیس میسازند . به همین منظور از بینش اقتصادی , مارک ها به مشتری ها اذن می دهند که هزینه جستجوی تولید ها را چه از دید درونی ( میزان زمان ما یحتاج برای تاءمل مصرف کننده ) و چه از حیث بیرونی ( میزان زمان جستجوی جنس مطلوب در فضای مغازه ) کاهش دهند . مصرف کنندگان براساس آنچه دربارهی مارک ها میدانند ( کیفیت , خصوصیت های کالا و … ) میتوانند فرضیاتی را برای خویش صورت دهند و انتظارات منطقی را راجع به آنچه که نمی دانند , بسازند .
ثبت شرکت و برند چطوریه؟ مصرف ,مارک ,کنندگان ,نمایند ,برند ,هایی ,مصرف کنندگان ,میزان زمان ,مارک هایی ,برای مصرف منبع
درباره این سایت