ها برای مصرف کنندگان کارکردهای دوچندان مهمی دارا هستند : منشا مال را معرفی و شناسایی می نمایند و به مصرف کنندگان این قابلیت را می دهند که مسئولیت هایی را برای سازنده یا این که توزیع کننده تعریف کرده و وظایفی را از آنان طلب نمایند . مهمتر از تمامی این‌که مارک ها برای مصرف کنندگان مفهوم و مفاهیم خاصی دارا‌هستند . مصرف کنندگان مبنی بر تجربه های پیشین از تولید ها و برنامه های بازاریابی موسسات متفاوت در حین سالها , در مییابند که چه مارک هایی نیازها و مراد های آن‌ها‌را برآورده می نماید . و چه مارک هایی در‌این فرمان ناموفق میباشند در سود مارک ها ابزار مختصر و مفیدی برای بی آلایش سازی مراحل گزینش و کالا در اختیار مشتری ها قرار می دهند . در‌حالتی که مصرف کنندگان برندی را شناسایی نمایند و در زمینه ی آن دانشی نیز داشته باشند آن‌گاه بدون چاره نخواهند بود که خویش را با داده ها جنس مشغول ساخته و آنها‌را به صورت مداوم پردازش نمایند . به عبارت دیگر , مارک ها مراحل پردازش اطلاعات و داده ها را برای مشتری ها معمولی خیس و سرعت بالا خیس می‌سازند . به همین منظور از بینش اقتصادی , مارک ها به مشتری ها اذن می دهند که هزینه جستجوی تولید ها را چه از دید درونی ( میزان زمان ما یحتاج برای تاءمل مصرف کننده ) و چه از حیث بیرونی ( میزان زمان جستجوی جنس مطلوب در فضای مغازه ) کاهش دهند . مصرف کنندگان براساس آنچه درباره‌ی مارک ها می‌دانند ( کیفیت , خصوصیت های کالا و … ) می‌توانند فرضیاتی را برای خویش صورت دهند و انتظارات منطقی را راجع به آنچه که نمی دانند , بسازند .


ثبت شرکت و برند چطوریه؟ مصرف ,مارک ,کنندگان ,نمایند ,برند ,هایی ,مصرف کنندگان ,میزان زمان ,مارک هایی ,برای مصرف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Williamsbvhp46 website فلای پیک | ناب ترین عکس های هنرمندان خرید کفش کتونی نیم بوت ساق دار کالج خز زنانه دخترانه بچه گانه مردانه 2021 Kyng9qb tapak معرفی کالا موهاتو پنجه های طلایی ترخیص کالا هیچ وقت تسلیم نشو