ماشین حساب کاسیو FX-100-MS

تعداد ارقام: 10 + 2 کاراکتر منبع تغذیه: باتری حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-100-MS

ماشین حساب کاسیو Casio FX-100-MS از جمله ماشین حساب های مهندسی کاسیو است که برای دانش آموزان و دانشجویان انتخاب بسیار مناسبی به حساب می آید. این ماشین حساب امکاناتی مانند حل انتگرال، انجام محاسبات کسری، جبری، آماری (رگرسیون و انحراف معیار)، تبدیل مهندسی، ترکیبات، محاسبات مثلثاتی، کار با اعداد نمایی، محاسبه لگاریتم و. را در اختیار شما می گذارد و تمام نیازهای شما در حل مسائل ریاضی را برطرف می سازد.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-100-MS

 

با استفاده از ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio مدل FX-100-MS از 300 تابع مختلف ریاضی بهره مند شوید و محاسبات خود را با بالاترین سرعت انجام دهید. همچنین این ماشین حساب امکان ذخیره سازی محاسبات قبلی انجام شده و مشاهده آن را در اختیار شما می گذارد که با استفاده از این ویژگی می توانید اشتباه های مرتکب شده در وارد کردن ارقام را به صورت اتوماتیک تصحیح نمایید.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-100-MS

 

صفحه نمایش ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل Casio FX-100-MS قابلیت نمایش ارقام و کاراکترها به صورت نقطه ای را دارد و از نوع دو خطی است. به این صورت که در خط اول فرمول ها، توابع و فرمول های وارد شده و در خط دوم نتیجه نهایی محاسبه تا 10 رقم اصلی را به نمایش در می آورد.

ماشين حساب کاسیو Casio FX-100-MS

ماشین حساب کوچک کاسیو FX-100-MS دارای ابعاد 20*78*155 میلی متر و وزن 133 گرم می باشد و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی به حساب می آید. این ماشین حساب دارای درپوش کشویی به منظور محافظت از دکمه ها و بدنه در برابر گرد و غبار، ضربه و خط و خش می باشد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز ماشین حساب کاسیو FX-100-MS از باتری ی تأمین می شود.

 

ماشين حساب کاسیو Casio FX-100-MS

 

دکمه های ماشین حساب کاسیو Casio FX-100-MS از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و دارای عملکرد نرم و روانی هستند. بنابراین در هنگام وارد کردن ارقام و انجام محاسبات می توانید از عملکرد سریع و دقیق آنها بهره مند شوید.

در مجموع می توان گفت که ماشین حساب دانشجویی کاسیو FX-100-MS برای کسانی طراحی شده که قصد پرداخت هزینه سنگین برای ماشین حساب حرفه ای را ندارند و در عین حال به یک ماشین حساب مهندسی ساده برای انجام محاسبات پیچیده ریاضی نیاز دارند.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب مهندسی کاسیو و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه ماشین حساب با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

 

ماشين حساب کاسیو Casio FX-100-MS


ایده برتر پارسیان حساب ,ماشین ,کاسیو ,casio ,محاسبات ,انجام ,ماشین حساب ,حساب کاسیو ,کاسیو casio ,انجام محاسبات ,مهندسی کاسیو ,حساب کاسیو casio ,حساب مهندسی کاسیو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

derakhte danesh بهترین سایت manis.rozblog.com دپ_عکس_متن_شاخ_بیوگرافی_پروفایل_تیکه_تنها_دلشکسته فروش بهترین نوع درب ضد سرقت در ایران تجهیزات شبکه | کابل شبکه اینجا زیبایی را درک کن اینجا زیبایی را درک کن