ماشین حساب کاسیو DR-120 TM

تعداد ارقام: 10 کاراکتر اصلی + 2 کاراکتر نمایی منبع تغذیه: برق حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-120 TM

در گاه ها و انبارها استفاده از ماشین های مجهز به پرینتر می تواند باعث سریع تر پیش رفتن کارها شود. به این صورت که پس از هر بار محاسبه قیمت اجناس یا فاکتورهای مربوطه، می توان نتیجه محاسبات را چاپ و به اسناد ضمیمه کرد. ماشین حساب چاپگردار کاسیو Casio مدل DR-120 TM یکی از همین ماشین حساب ها است که قابلیت چاپ محاسبات انجام شده به صورت دو رنگ را داراست.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-120 TM

 

پرینتر تعبیه شده در ماشین حساب اداری کاسیو DR-120 TM دارای سرعت چاپی معادل با 3.5 خط در ثانیه بوده و قابلیت چاپ نتایج مثبت با رنگ مشکی و چاپ نتایج منفی با رنگ قرمز را داراست. رول کاغذ این ماشین حساب در قسمت بالایی صفحه نمایش و بیرون از بدنه قرار می گیرد و از این جهت دسترسی به آن جهت تعویض بسیار آسان است.

از جمله قابلیت های ماشین حساب با چاپگر کاسیو Casio DR-120 TM می توان به امکان محاسبه قیمت یا اجناس، مالیات، حاشیه سود و میزان تخفیف اشاره کرد که باعث شده تا این این ماشین حساب کاسیو برای استفاده در گاه و محاسبات مالی کاملاً مناسب باشد.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-120 TM

 

ماشین حساب کاسیو Casio DR-120 TM

ماشین حساب کاسیو Casio DR-120 TM به نمایشگری بزرگ و شفاف مجهز است که امکان نمایش 10 رقم اصلی و دو رقم نمایی را داراست. این صفحه نمایش از میزان روشنایی قابل قبولی برخوردار بوده و در محیط های مختلف از وضوح نمایش ارقام توسط آن کاسته نمی شود.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم دکمه های نرم و کاملاً برآمده ماشین حساب چاپگردار کاسیو DR-120 TM است که باعث هر چه دقیق تر انجام شدن محاسبات شما می شود. با توجه به این نوع طراحی در هنگام وارد کردن ارقام و انجام محاسبات با خطای کمتری مواجه شده و کارهایتان سریع تر به پیش خواهد رفت.

 

ماشین حساب کاسیو Casio DR-120 TM

 

علاوه بر محاسبات مالی از ماشین حساب حسابداری کاسیو DR-120 TM می توان به منظور انجام محاسبات پایه ای ریاضی نیز استفاده کرد. از این جهت استفاده از این ماشین حساب در ادارات و شرکت ها نیز امکان پذیر است.

اگر قصد ماشین حساب گاهی دارید و به دنبال دستگاهی با دوام و سریع در انجام محاسبات مالی هستید، ماشین حساب کاسیو DR-120 TM انتخاب مناسبی برای شما است.

جهت دریافت قیمت ماشین حساب چاپگردار مدل Casio DR-120 TM و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه ماشین حساب کاسیو به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر در تماس باشید.

ماشین حساب کاسیو Casio DR-120 TM


ایده برتر پارسیان ماشین ,حساب ,کاسیو ,محاسبات ,casio ,انجام ,ماشین حساب ,حساب کاسیو ,کاسیو casio ,انجام محاسبات ,ایده برتر ,حساب کاسیو casio ,حساب چاپگردار کاسیو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آسانو - همراه همیشگی دانش آموزان ایران https://www.nasimaghili.com/ لوازم خانگی سیماران انشا قرص چاقی گامبو فروشگاه اینترنتی بیست آرایشگران ماهر ...ممنوع!!!