ماشین حساب کاسیو DJ-120-D

تعداد ارقام: 12 رقم منبع تغذیه: نور و باتری حافظه: دارد

ماشین حساب کاسیو DJ-120-D

ماشین حساب کاسیو Casio DJ-120-D برای کسانی عرضه شده که قصد ماشین حساب رومیزی دارند و به دنبال یک دستگاه با دوام و دارای طول عمر بالا هستند. این ماشین حساب از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio دارای توانایی انجام محاسبات پایه ای ریاضی، گرفتن جذر از اعداد، محاسبه درصد و کار با اعداد اعشاری است و به دکمه های دو صفر و سه صفر مجهز می باشد. از این جهت کار با آن و وارد کردن ارقام با سرعت بالایی انجام می شود.

ماشین حساب کاسیو DJ-120-D

یکی از قابلیت های کاربردی ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio DJ-120-D مجهز بودن آن به امکان مشاهده و تصحیح محاسبات انجام شده است. با استفاده از این ویژگی قادر خواهید بود تا 150 مرحله از محاسبات قبلی انجام شده را با استفاده از دکمه AUTO Review مشاهده و در صورت بروز اشتباه در وارد کردن ارقام، آن را از طریق دکمه CORRECT تصحیح کنید.

ماشین حساب گاهی مدل Casio DJ-120-D از نوع 12 رقمی است و از یک صفحه نمایش بزرگ و شفاف بهره می برد. میزان روشنایی این صفحه نمایش به اندازه ای است که استفاده از این ماشین حساب را در محیط های روشن و پرنور نیز بدون افت وضوح در نمایش ارقام امکان پذیر کرده است.

ماشین حساب کاسیو Casio DJ-120-D

دکمه های ماشین حساب کاسیو Casio DJ-120-D دارای اندازه بزرگی هستند و برای مواقعی که نیاز به انجام محاسبات سریع دارید، عملکرد مناسبی از خود نشان می دهند. این دکمه ها دارای عملکرد نرم و روانی هستند و با گذشت زمان و استفاده مداوم از ماشین حساب از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود.

ماشین حساب کاسیو Casio DJ-120-D

ماشین حساب ساده کاسیو DJ-120-D قابلیت نمایش ارقام با چهار فرمت جدا کننده مختلف را داراست که با استفاده از دکمه DISP می توانید از بین دو فرمت جدا کننده ارقام یکی را به عنوان پیش فرض انتخاب کرده و متناسب با نوع محاسبه ای که در حال انجام هستید، بین آن فرمت ها جابجا شوید.

ویژگی دیگر این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio امکان تأمین انرژی آن هم از نور محیط و هم از باتری است. این ویژگی باعث مصرف بسیار کم باتری می شود و برای مدتی طولانی نیازی به تعویض آن نخواهید داشت.

چنانچه قصد و یا دریافت قیمت ماشین حساب گاهی کاسیو DJ-120-D را دارید می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند.

ماشین حساب کاسیو Casio DJ-120-D


ایده برتر پارسیان ماشین ,حساب ,کاسیو ,casio ,انجام ,استفاده ,ماشین حساب ,کاسیو casio ,حساب کاسیو ,حساب رومیزی ,نمایش ارقام ,حساب کاسیو casio ,رومیزی کاسیو casio ,حساب رومیزی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزشگاه موسیقی همنوا کلاغ سیاه دریایی سمنت برد مجله اینترنتی تاپ تو فان داستان *~*~*دل نوشته های من *~*~* تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. انگشتر و گردنبند نقره اصل edeveryth