امیرحسین آرمان (زاده ۱۴ آبان ۱۳۶۱ - تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ایران است.

مادر امیرحسین آرمان، منیر رفیعی است. او در زمینه‌ی مشاور خانوادگی فعالیت دارد. همچنین امیرحسین یک برادر کوچکتر از خودش به نام سامان نیز دارد.

او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.وی در مورد عاشق شدن گفت : من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برای تان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است که مجبور شوید چون وقت ازدواج تان شده با کسی پیمان ازدواج ببندید.

 امیرحسین آرمان

«اميرحسين آرمان» بازيگر جوان سينماي ايران، بازيگري كه چند سالي است بر پرده‌هاي سينما ظاهر شده است، بازيگري كه دورنماي خوبي از فعاليت‌هاي هنري وي به چشم مي‌خورد، مي‌گويد از آن دست بازيگران نيست كه سينما او را انتخاب كرده باشد يا او سينما را بلكه معتقد است هردو با هم منتخب يكديگرشدند و مي‌گويد كه با تخصص در كار دكوراسيون، مسلط بودن به زبان انگليسي و آموختن علم روانشناسي، بازيگري را پيشه حرفه‌اي خود كرده است و اميد دارد دراين وادي خوش بدرخشد. امیرحسین آرمان را با چهره‌اي آرام بر پرده سينما‌ها مي‌شناسيم.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان کارش را برای اولین بار و با بازی در فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی آغاز کرد. این فیلم به کارگردانی حسن فتحی کلید خورد , سرانجام با حضور در سریال های تلوزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و پریا کاری از حسین سهیلی زاده به اوج شهرت خود رسید.

او خوانندگی هم می کند و خوانندگی را از سال 82 با ترانه به سوی تو آغاز کرده است و تا به حال 6 آهنگ از خود منتشر کرده است. او اجراهای زنده در محافل هنری و تلوزیونی را هم در کارنامه اش دارد که از میان آنها می توان به اجرای زنده ترانه هایش در جشن منتقدین سینما اشاره کرد که نخستین اجرای زنده او حساب می شوند.

مختصری از کارهای سینمایی امیرحسین آرمان

ازدواج به سبک ایرانی در سال ۸۳ و به کارگردانی حسن فتحی در نقش امیرحسین
هدف اصلی در سال ۸۵ و به کارگردانی قدرت‌ الله صلح میرزایی در نقش سامان
صد سال به این سالها در سال ۸۶ و به کارگردانی سامان مقدم در نقش آرش
امشب شب مهتابه در سال ۸۷ و به کارگردانی محمد هادی کریمی در نقش یوسف

امیرحسین آرمان

قسمتی از مصاحبه ی امیر حسین آرمان

ازچه سالي وچه شد كه نام اميرحسين آرمان ميان نام بازيگران نام آشناي كشور قرار گرفت؟
امیرحسین آرمان: سال1381 بود. با شركت در كلاس‌هاي مرحوم مصطفي اسكويي فن بازيگري را آموخته و سال 83 بود كه به‌طور حرفه‌اي وارد عرصه سينما شدم. «ازدواج به سبك ايراني » كاري از حسن فتحي نخستين فيلمي بود كه در آن نقش‌آفريني كردم.

ازميان سينما و تلويزيون كدام براي «آرمان» هدف است؟
 امیرحسین آرمان: تاكنون به صورت جدي به تلويزيون فكر نكرده‌ام ولي درهاي ورود به اين دنيا را نبسته و شايد روزي با حضوري بيشتر دراين فضا كاركردم.

چرا گيشه‌ها كم شدند و تماشاچيان مشتاق بي‌اشتياق؟
امیرحسین آرمان: بايد  ريشه‌اي نگاه كرد تا ريشه‌اي مشكل حل شود. كمبود سوژه‌هاي اثرگذار، تعداد كم سينماها، بي‌توجه‌اي به خواسته مردم و. باعث كم شدن صف كشيدن‌هاي مردم براي ديدن يك فيلم سينمايي است درحالي كه سابقه نشان داده است اگر فيلم خوب ساخته و اكران شود مردم با همان اشتياق براي ديدن مي‌آيند و ركود گيشه‌ها از بين مي‌رود. اين‌كه فيلم‌هاي مناسب براي اكران با مانع مواجه مي‌شوند يكي ديگر از مشكلات سينماي امروز است.

 

 

 



اخبار هنرمندان آرمان ,امیرحسین ,ازدواج ,کارگردانی ,سينما ,بازيگري ,امیرحسین آرمان ,براي ديدن ,اجرای زنده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود فایل های کمیاب ..:: سرگیـ ـ ـ ـجه ::.. دانلود کلیپ جدید دکتر محمدطاهر رجبی - فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم آموزش زیبایی فروشگاه gsutr گیگ دی ال تحقیق و توسعه الکترونیک(تتا الکترونیک)