لاک اینه ای

با گاه انلاین لاکی همراه باشید

در حال حاضر در دوره ای زندگی میکنیم که همه چیز رو به پیشرفت است و به سرعت به روز می شود . لوازم ارایشی هم از این موضوع استفاده کرده و در دنیای حال حاضر خیلی پیشرفت کرده است . لاک ها هم با توجه به پیشرفت لوازم آرایشی همسو با آن ها به سمت بروز شدن حرکت کرده اند . لاک ناخن دارای تنوع بسیاربالایی است که با توجه به مد نوع استایل و فصل در هر مجموع تغییر میکند . یکی از لاک هایی که جدیدا به بازار عرضه شده است لاک آینه ای یا کروم می باشد که این لاک به صورتی است که باعث میشود ناخن های شما مثل آینه بدرخشد این مدل لاک حالت فلزی دارد که باعث جذابیت ناخن خانم ها می شود .

لاک ناخن آینه ای یا کروم یکی از برترین مدهای سال گذشته و هم اکنون می باشد که به خصوص در فصل تابستان طرفداران بی شماری دارد. این لاک بیشتر در رنگ های نقره ای ، طلایی ، بژ ،سفید ، رز گلد و چند رنگ کروم می باشد که بیشتر برای فصل گرما می توان از آنها بهره برد . رنگ این لا کها به این صورت می باشد که بر روی بیشتر پوست ها جلوه ای بسیار زیبای دارد .

لاک کروم انواع مختلفی دارد که در ادامه توضیحی در مورد هر کدام داده می شود .

لاک مایع کروم

اگر دارای ناخن های طبیعی هستید نیازی نیست به سراغ ژل و کاشت ناخن بروید فقط کافی است برای بهتر دیده شدن ناخن های خود از لاک ناخن مایع آینه ای استفاده نمایید و در نتیجه این  لاک می تواند جلوه ای زیبا با طرح خود به ناخن های شما بدهد .

 

پودر کروم و ژل

یکی دیگر از انواع لاک های کروم پودر های کروم هستند که فقط بروی ژل ناخن می توان از آنها استفاده کرد ژل ناخن را باید در شرایطی خاصی کاملا  خشک کرد که  برای بهتر شدن این عمل از ناخن کار خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

پودر کروم روی لاک

یکی دیگر از روش های استفاده که این روز ها دارای طرفداران زیادی میباشد این است که اول از لاک تیره که ترجیحا پیشنهاد ما لاک مشکی روی ناخن های خود بزنید وقتی که کاملا خشک شد با استفاده از یک اسفنج پودر کروم را روی سطح ناخن های خود بزنید و بعد از خشک شدن پودر ناخن را از دور ناخن های خود پاک نمایید .

 

 

منبع :

https://www.amazon.com/Santee-MIRROR-EFFECT-Nail-Polish/dp/B01N80ZDZJ

گروه انجمن و ترجمه مقالات گاه انلاین لاکی

 

 


گاه آنلاین لاکی ناخن ,کروم ,پودر ,استفاده ,آینه ,لاکی ,پودر کروم ,برای بهتر ,انلاین لاکی ,گاه انلاین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حرفه اي خبر 24 | جدید ترین خبر های ایران و جهان طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد وبلاگ رز پسر تنها تحصیل سرا بست بیوگرافی