ازدواج صوری و پیامدهای آن

ازدواج صوری و پیامد های آن :همه ی ما تا به حال لغت طلاق صوری و یا خواستگار صوری را شنیده ایم و تا حدودی با آنها و علت وقوع آنها آشنایی داریم.

اما الان می خواهیم به مبحثی به نام ازدواج صوری بپردازیم که به تازگی در حال رشد است و هروز آمار آن رو به بالا می رود.

ازدواج صوری اگر تا چند وقت پیش اتفاق می افتاد همه می گفتن طرف برای خروج از کشور و گرفتن اقامت دائم کشوری دیگر این کار را کرده است.

در حال حاضر فاجعه ای که با آن مواجه هستیم این گونه است که مقوله ای به نام ازدواج صوری را افراد مطرح می کنند تا از طریق آن بتوانند وام ازدواج دریافت کنند.

شاید فکر کنید که بعد از ازدواج صوری و دریافت وام افراد چه می کنند؟ در حالی که شناسنامه هایشان نام یکدیگر را به دوش می کشد؟

باید خدمتتان بگوییم که الان با توجه به یک سری شرایط افراد بعد از ازدواج هم می توانند , شناسنامه سفید دریافت کنند و دیگر انگار نه انگار که اتفاقی افتاده است.

مفهوم واژه ازدواج صوری

بیایید ابتدا به مفهوم این واژه بپردازیم که اصلا ازدواج صوری به چه معناست؟

ازدواج صوری یعنی ازدواجی که دروغ می باشد و فرد برای فرار از قانون و یا مهاجرت کردن به کشوری دیگر و گرفتن ویزا انجام می دهد.

در این روش فرد یا با پرداخت مبلغی به کسی که تبعیت کشور دیگر را دارد یا مقیم آن کشوراست یا با پاسخ مثبت دادن به خواستگاری فردی که تبعه یا مقیم کشوری خارجی است آن هم بدون علاقه سعی در دریافت ویزا و اقامت کشوری دیگر را دارد.

ادامه


موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر ازدواج ,صوری ,دریافت ,کشوری ,افراد ,ازدواج صوری ,کشوری دیگر ,دریافت کنند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انتظار بی پایان نیاز شاهدشهر فروشگاه اینترنتی اسباب کشی منزل دراصفهان آرشیو رایگان کتاب کمیاب خاطرات اورداپ کام