انتقالی با کارنامه سبز کنکور سراسری چگونه است؟

  • روش دریافت کارنامه سبز 98 چگونه است؟کارنامه سبز کنکور 98 منتشر شد)

  • زمان و مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 98؟(نیمسال اول و نیمسال دوم بهمن 98-99)

  • تفاوت کارنامه محرمانه با کارنامه سبز؟(در نیمسال تحصیلی با هم تفاوت دارند و مطالعه کامل مقاله)
  • آیا تغییر رشته با کارنامه سبز امکان پذیر می باشد؟(بله، بر اساس رعایت شرایط تغییر رشته)
  • و . ؟؟؟

کارنامه سبز چیست ؟ یا کارنامه ی نهایی یا همان کارنامه ی محرمانه، کارنامه ای است که توسط سازمان سنجش آموزش کشور یک هفته تا دو هفته بعد از اعلام نتایج نهایی ثبت نام کنکور سراسری برای داوطلبانی که در کنکور سراسری 98 انتخاب رشته نموده اند (هم کسانی که در رشته محلی پذیرفته شده و هم برای کسانی که هیچ رشته محلی پذیرش نشده اند)  صادر شد.

"استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه در نیمسال دوم تحصیلی 98-99 برای تغییر رشته و دانشگاه خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

استفاده از کارنامه سبز برای چه کسانی مفید می باشد؟

در خیلی از موارد اتفاق می افتد که داوطلبی در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود به دلایلی مانند انتخاب رشته ی نادرست و یا نداشتن آگاهی کامل درباره رشته های انتخابی متناسب با رتبه منطقه خود، دچار مشکل شده و در نتیجه ی نهایی کنکور در هیچ رشته محلی پذیرفته نشده است، این داوطلبان می توانند با دریافت کارنامه ی سبز از سازمان سنجش و بررسی اختلاف رتبه خود با آخرین نفر قبولی در اولویت های انتخابی(البته این بار در تکمیل ظرفیت با راهنمایی مشاوران متخصص)، در تکمیل ظرفیت شرکت نموده و شانس قبولی خود را در تکمیل ظرفیت بیازماید.

پذیرش در انتخاب های بعدی انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مورد دوم شرایط استفاده از کارنامه ی سبز و انتقالی با کارنامه سبز برای کسانی است که در رشته ای پذیرفته شده اند، اما بیشتر تمایل دارند در رشته های بعدی خود در فرم انتخاب رشته پذیرفته شوند یعنی علاقه زیادی به این رشته ی پذیرفته شده ندارند و اگر در رشته های انتخابی بعدی خود پذیرفته می شدند، بیشتر احساس رضایت داشتند.

  • این افراد با مشاهده و نحوه دریافت کارنامه سبز خود می توانند در صورت موافقت دانشگاه مبدأ و مقصد درخواست بررسی انتخاب های پایینی داده و در رشته پذیرفته شده اولویت های بعدی خود ثبت نام نمایند.
  • از آنجایی که اگر داوطلب در دانشگاه روزانه ای پذیرفته شده باشد و تمایلی به ثبت نام در آن رشته محل نداشته باشد و برای ثبت نام اقدام نکند (انتقالی با کارنامه سبز)، در کنکور سال بعد در پذیرش روزانه حق شرکت ندارد.

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 98 و تغییر رشته با کارنامه محرمانه ترم بهمن 98-99 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کارنامه محرمانه کنکور

استفاده از کارنامه سبز/کارنامه نهایی/کارنامه محرمانه کنکور سراسری چگونه است؟

مراحل انتقالی با کارنامه سبز را می توانید در زیر مشاهده نمایید

-ابتدا طبق نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری به دانشگاه مبدأ مراجعه کنید و ثبت نام خود را نهایی کنید حال از اوایل ترم اول با در دست داشتن کارنامه سبز خود به دانشگاه مبدأ  ومقصد مراجعه کنید و درخواست خودرا تقدیم نمایید که این روش معمولا درصد موفقیت بیشتری دارد و در صورت اینکه با درخواست انتقالی شما از طرف دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت بشه شما از ترم بعد با تطبیق واحد های مشترک می توانید در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل کنید و در صورتی که با درخواست شما موافقت نشود شانس ادامه تحصیل در رشته اول را از دست نخواهید داد.

-اگر از رشته ای که مورد پذیرش قرار گرفته اید به هیچ عنوان راضی نیستید و علاقه ای به حضور سر کلاس های آن حتی ازترم اول ندارید و از طرفی نیز خیالتون راحت هست که رشته قبولیتون دانشگاه روزانه نیست ومی توانید سال بعد بدون محرومیت وبدون نیاز به اقدامی برای رفع محرومیت کنکور سراسری 98 را شرکت کنید و بدتان هم نمی آید که شانستون رو  برای اولویت های پایین تر امتحان کنید که طبق کارنامه سبز(کارنامه نهایی)شانس قبولی داشتید امتحان کنید. پس با اینکه با خیال راحت برای کنکور سراسری 98 خودتان را آماده می کنید بروید سراغ دانشگاه مقصد و درخواستتون رو تقدیم دانشگاه مقصد کنید با این امید مورد پذیرش قرار بگیرید.

"انتقالی و تغییر رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

زمان استفاده از کارنامه سبز

متقاضیان و داوطلبان کنکور سراسری می توانند بعد از دو هفته از اعلام نتایج نهایی کنکور 98خود از طریق سایت سازمان سنجش کارنامه نهایی و یا کارنامه سبز خود را مشاهده نمایند.

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 98

بعد از انتشار کارنامه نهایی کنکور 98 و اعلام پذیرفته شدگان نهایی کنکور 98 ازنیمه دوم مهرماه 98 این کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت

مژده برای این دسته از داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه روزانه که تمایل به ثبت نام ندارند و از طرفی نمی خواهند از شرکت در کنکور سال بعد حذف شوند، این افراد می توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته نمایند.

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری

داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری می توانند از طریق مشاوران درخت دانش کارنامه سبز خود را تبیین و تحلیل نمایند.

برای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 98 در لینک زیر می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

مشاهده کارنامه سبز

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبان گرامی در صورت نیاز به استفاده از کارنامه سبز کنکور و نحوه دریافت کارنامه سبز، نحوه درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته و انتخابی مطمئن و درست در تکمیل ظرفیت و راهنمایی و اصلاح اشتباه در انتخاب رشته خود، می توانید با شماره تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری با شماره 9099072943 با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش


درخت دانش کارنامه ,رشته ,کنکور ,سراسری ,دانشگاه ,نهایی ,کنکور سراسری ,انتخاب رشته ,درخت دانش ,کارنامه محرمانه ,دریافت کارنامه ,نحوه دریافت کارنامه ,کارنا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بینالینک ، درج رایگان لینک تبلیغاتی repairapplaince EXAMPLE فاتح موویز ااا این سایت شامل ترفند ها برای یادگیری بهتر و آسان تر دروس راهنمایی و دبیرستان میباشد لطفا دبیران هم به ترفند ها و فایل ها توجه کنند الان بخر تحویل بگیر جواهر موزیک