نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور 98

نحوه گرفتن کارنامه سبز کنکور و مشاهده قبولی در انتخاب رشته های اولویت های بعدی فرم انتخاب رشته کنکور می توانید با مراجعه به سایت سنجش و آموزش کشور و قسمت سراسری کارنامه سبز خود را دریافت نمایید توصیه می شود:

برای دریافت کارنامه سبز کنکور 98، ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98، بررسی اولیت بعدی و معرفی روش های سریع انتقالی با کارنامه سبز و . حتما با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید یا برای ورود به لینک مستقیم دریافت کارنامه نهایی بدر انتهای مقاله بر روی لینک مشاهده کلیک نمایید.

نحوه دریافت کارنامه سبز از طریق سایت سازمان سنجش می باشد، کارنامه محرمانه کنکور که به کارنامه سبز کنکور 98 معروف می باشد برای همه داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت نموده اند صادر می گردد ( چه داوطلبانی که در انتخاب رشته پذیرفته شده اند و آن دسته داوطلبانی که در هیچ دانشگاهی پذیرفته نشده اند ) و داوطلبان بر اساس آن می توانند شانس قبولی خود در اولویت های انتخابی خود را مشاهده نمایند.

نحوه دریافت کارنامه سبز

کاربرد کارنامه سبز

شاید بسیاری از داوطلبان در مورد کاربرد کارنامه سبز هیچ اطلاعاتی نداشته باشند و یا این سوال در ذهنشون باشه که کارنامه سبز چیست؟، تفاوت کارنامه سبز با کارنامه محرمانه کنکور برای داوطلبانی که در کنکور سراسری انتخاب رشته کرده اند بسیار می تواند دارای اهمیت باشد. آن دسته از داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور پذیرفته نشده اند میتوانند اختلاف رتبه خود با رتبه آخرین نفر قبولی در اولویت های انتخابی خود را مشاهده نمایند و این داوطلبان تنها میتوانند در مرحله ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، شانس قبولی خود را امتحان کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

انتقالی با کارنامه سبز

برای مشاوره انتقالی و تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور ترم بهمن 99-98 و شرایط جدید تغییر رشته و انتقالی از همه دانشگاه ها با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید.

9099072943(بدون کد و با تلفن منزل)

بسیار اتفاق می افتد که رشته ای را انتخاب کرده اید ولی بنا به دلایلی این رشته در اولویت پایین تری نسبت به رشته پذیرفته شده قرار گرفته است ، کاربرد اصلی کارنامه سبز در این زمان است و در واقع کاربرد اصلی کارنامه سبز زمانی است که داوطلب که در انتخاب رشته پذیرفته شده اند و میتوانند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه ، شانس قبولی خود در اولویت های پایین تر را هم مشاهده نمایند و در صورت تمایل و داشتن شرایط به رشته ای دیگر تغییر رشته دهند و یا به دانشگاهی دیگر انتقالی بگیرند.

شرایط تغییر رشته با کارنامه سبز

داوطلبان باید توجه نمایند که در صورت قبولی در رشته ای دیگر در کارنامه سبز ، شما باید شرایط انتقالی یا تغییر رشته را داشته باشید و این امر به توافق دانشگاه مبدا و مقصد بستگی دارد. یعنی داوطلبی که تمایل به ثبت نام در اولویت پایین تر خود را دارد باید توافق دانشگاه مقصد و مبدا را جلب نماید.

زمان و نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور

پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و پس از ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی این کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. کارنامه سبز کنکور در  تاریخ 28 مهر 97 برای داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری 97 منتشر شد.

کارنامه سبز برای کنکور سراسری 98 در تاریخ 29 مهر 89 منتشر خواهد شد اما برای اطلاعات به روز تر می توانید در کانال تلگرام و اینستاگرام درخت دانش عضو شوید.

برای دریافت کارنامه خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: 09332366301
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 


درخت دانش کارنامه ,کنکور ,رشته ,دریافت ,سراسری ,پذیرفته ,انتخاب رشته ,دریافت کارنامه ,کنکور سراسری ,تغییر رشته ,نحوه دریافت ,نحوه دریافت کارنامه ,کارنامه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

به نام خداوند نیکی آفرین ارایشی گناوه ایرانگردی و ایرانشناسی طبیعت گردی، مطالب خواندنی و ...... برگزار کننده تورهای ملی دوچرخه سواران، کوهنوردان و میهن پرستان اقوام ایرانی میهن ساب دانلود رایگان ایران تی وی روز - دانلود فیلم سینمایی جدید پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان كد اهنگ براي وبلاگ فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور ارومیه