در روز‌های گذشته، قیمت دلار روند کاهشی به خود گرفت، به گونه‌ای که وارد کانال ۱۱ هزار تومان شد و فعلا بازار روی قیمت ۱۱.۸۰۰ تا ۱۱.۴۰۰ مقاومت نشان می‌دهد.

 بنا بر پیش‌بینی‌ها، امکان پایین آمدن این قیمت در صورت شکستن مقاومت تا حدود ۱۰ هزار تومان وجود دارد، حال آنکه در روز‌های اول ماه گذشته، قیمت ارز بیش از ۱۳۰۰۰ تومان بود.

اما در این باره باید گفت، دلایل گوناگونی برای ریزش قیمت ارز و طلا در بازار از سوی اقتصاددان‌ها مطرح شده و برخی از آن‌ها دلیل این کاهش ارز را در تشکیل بازار متشکل ارزی و برخی دیگر متعادل شدن بازار را دلیل اصلی افت قیمت ارز می‌دانند. البته برخی‌ نیز ت‌های بین المللی و منطقه‌ای دولت را دلیل این کاهش ارزیابی کرده اند.

با این حال، هنوز خبری از کاهش قیمت‌ها در بازار نیست و اجناس موجود در بازار با قیمت دلار ۱۴ هزار تومان تا ۱۵۰۰ هزار تومان در حال و است. به همین دلیل، بسیاری از نمایندگان اقتصادی مجلس، بر این باورند تا زمانی که ثبات در بازار ارز ایجاد نشود، خبری از کاهش قیمت اجناس نیست.


کاظم سعیدزاده قیمت ,بازار ,کاهش ,تومان ,هزار ,اجناس ,هزار تومان ,قیمت اجناس ,کاهش قیمت ,گذشته، قیمت ,قیمت دلار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

GroceryC پروتئین ما ، با ما بهترین باشید. سرور گارد رول پلی دکوراسیون و مبلمان پاپیلون دستگاه جوجه کشی ماسکت تابلو چلنیوم چنلساز