بارکدخوان چمپتک LG610

سرعت اسکن: 50 اسکن بر ثانیه تکنولوژی خواندن: لیزری

معرفی بارکدخوان چمپتک LG610

 بارکد خوان یا بارکد اسکنر وسیله ای است که برای اسکن بارکد موجود بر روی کالاها، قبوض، رسیدها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

بارکدخوان چمپتک LG610 یک دستگاه بارکد خوان ارزان قیمت است که برای استفاده در گاه ها، هایپر مارکت ها، داروخانه ها و انبارها گزینه بسیار مناسبی است.

این دستگاه بارکد خوان LG610 از نوع با سیم می باشد و از طریق کابل USB به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می شود.

معرفی بارکدخوان چمپتک LG610

از بارکد خوان چمپتک Champtek LG610 برای اسکن انواع بارکدهای یک بعدی می توان بهره برد و از آنجا که این بارکد خوان از فناوری لیزر و سنسور Photo Diode برای انجام اسکن بهره می برد، می توان از دقت بالای آن در خوانش بارکدها اطمینان داشت.

لازم به ذکر است که برای اینکه عمل خواندن بارکد توسط بارکد خوان تک بعدی چمپتک LG610 با سرعت و دقت کافی انجام شود فاصله بین بارکد و دستگاه باید بین 30 تا 280 میلی متر باشد.

بارکد اسکنر چمپتک Champtek LG610 توانایی خوانش بارکد با سرعت 50 اسکن در ثانیه را دارد و بهتر است تا از آن در حجم کاری کم و متوسط استفاده شود.

بارکد خوان چمپتک Champtek LG610

بارکد خوان چمپتک Champtek LG610 در ابعاد 169.27 * 62.61 * 71.13 میلی متر و وزن 123 گرم عرضه شده و یک بارکد خوان گاهی سبک به حساب می آید.

از این جهت این دستگاه با طراحی ارگونومیک برای استفاده طولانی مدت در طی روز مناسب بوده و باعث احساس خستگی و ناراحتی در ناحیه دست ها نمی شود.

بارکد خوان چمپتک Champtek LG610

ضمن اینکه بارکد خوان لیزری چمپتک LG610  در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری مقاوم است و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

از جمله ویژگی های این بارکدخوان پایه دار چمپتک LG610 می توان به قابلیت اسکن اتوماتیک آن اشاره کرد که باعث سریع تر انجام شدن خواندن بارکدها به صورت متوالی می شود.

در این حالت تنها کافی است تا بارکد را در مقابل چشمی بارکد خوان سیمی چمپتک LG610  قرار دهید تا بدون نیاز به فشردن دکمه روی بدنه، عمل اسکن به صورت خودکار انجام شود.

همچنین همراه با بارکد اسکنر چمپتک LG610  پایه نگهدارنده نیز ارائه می شود که در صورت نیاز می توانید از این بارکد خوان به صورت ثابت بر روی پایه استفاده کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت بارکد خوان مناسب گاه و همچنین نحوه بارکد خوان چمپتک LG610 را کسب نمایید.

بارکد خوان چمپتک Champtek LG610


ایده برتر پارسیان بارکد ,خوان ,چمپتک ,اسکن ,lg610 ,استفاده ,بارکد خوان ,چمپتک champtek ,خوان چمپتک ,چمپتک lg610 ,ایده برتر ,خوان چمپتک champtek ,چمپتک champtek lg610 ,بارکدخوان چمپتک l منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دی کلیپ کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دان وب| کامپیوتر | danweb تحقیقات دانشجویی و دانشگاهی آموزش برنامه نویسی غزل غزلهای سلمان خوشمزه ترین مزه ها پانک 4 فروشگاه اینترنتی دانا فایل رولی موزیک