بارکدخوان نیولند HR100

سرعت اسکن: 300 اسکن در ثانیه تکنولوژی خواندن: نوری

معرفی بارکدخوان نیولند HR100

اگر به یک بارکد خوان برای استفاده در تولیدی ها، انبارها، خرده ی ها و محیط های اداری احتیاج دارید، دستگاه بارکد خوان نیولند HR100 انتخاب مناسبی برای شما است.

همچنین این دستگاه یک بارکد خوان دفترچه بیمه تامین اجتماعی به شمار می آید و از قابلیت خوانش بارکدهای دفترچه بیمه و همچنین بارکدهای چاپ شده بر روی لیبل های براق و شبرنگ برخوردار می باشد.

بارکد خوان نیولند Newland HR100 مجهز به تکنولوژی نوری است و توانایی اسکن تمام بارکدهای یک بعدی و GS1 DataBar را داراست.

معرفی بارکدخوان نیولند HR100

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز بارکد خوان پایه دار نیولند HR100 با سایر بارکد خوان های دستی شده، بهره بردن آن از فناوری UIMG است که از طریق پردازش تصویر و با استفاده از سیستم های بصری و CMOS عملیات اسکن و رمزگشایی بارکد ها را با دقت بسیار بالایی انجام می دهد.

بارکد خوان نیولند Newland HR100

بارکد خوان نوری Newland HR100 در ابعاد 156*71*28 میلی متر و وزن 105 گرم عرضه شده و از جمله بارکد خوان های سبک به حساب می آید.

از این جهت می توان از آن برای چندین ساعت متوالی در طول روز بدون احساس خستگی در دست ها استفاده کرد.

کیفیت ساخت بارکد خوان تک بعدی نیولند HR100 بسیار مطلوب است و امکان استفاده از آن در محیط هایی با درجه دمایی صفر تا 50 درجه سانتی گراد وجود دارد.

بارکد خوان نیولند Newland HR100

ضمن اینکه بارکد خوان نیولند Newland HR100 ضد ضربه بوده و در مقابل سقوط از ارتفاع 1.2 متری به طور کامل مقاوم است.

سرعت بارکد اسکنر نیولند HR100 برابر با 300 اسکن در ثانیه می باشد که باعث شده تا این بارکد خوان جزء دستگاه های سریع دسته بندی شود.

از آنجا که بارکد خوان گاهی مدل Newland HR100 یک دستگاه بارکد خوان دستی است و نحوه شناسایی بارکد محصولات توسط آن به صورت نشانه گیری به سمت بارکد و فشردن دکمه می باشد، باید بارکد و دستگاه در یک راستا قرار گیرند تا عمل اسکن انجام شود.

بارکد خوان نیولند Newland HR100

در این حالت برای اینکه خواندن بارکد توسط بارکد خوان دستی نیولند HR100 با دقت کافی انجام شود، نباید فاصله بارکد و دستگاه از 360 میلی متر بیشتر باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت بارکد اسکنر نیولند Newland HR100 و نحوه  بارکد خوان رومیزی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان نیولند Newland HR100


ایده برتر پارسیان بارکد ,خوان ,hr100 ,نیولند ,newland ,اسکن ,بارکد خوان ,newland hr100 ,نیولند hr100 ,نیولند newland ,خوان نیولند ,نیولند newland hr100 ,خوان نیولند newland منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عکس کده - سایت تفریحی سرگرمی rozbeyknews وبگردی 98 farazrayan webgozide طب سنتی سلامی وقرآنی درمانی شفاء/ mobin-Film اجناس فوق العاده 98music06 اجناس فوق العاده