نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 99-98 منتشر شد

امروز 22 شهریور ماه 98 نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98 در سه مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته بر روی سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.net قرار گرفت داوطلبان می توانند با استفاده از شماره شناسنامه و کد ملی و سال تولد (به صورت دو رقم) نتایج ثبت نام خود را بر اساس سوابق تحصیلی دریافت نمایند.

توصیه می شود: برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98، رشته قبولی، تکمیل ظرفیت بدون کنکور مهر ماه دانشگاه آزاد، لیست رشته های جدید ارائه شده در تکمیل ظرقیت، معدل لازم برای قبولی، مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری و مهلت ثبت نام به صورت اینترنتی، درخواست برای قبولی در اولیت بعدی بدون آزمون دانشگاه آزاد و . می توانید با مشاوران ما از طریق شری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی پیوسته 99-98 تمدید شد

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی پیوسته 98 به مدت یک هفته و تا 28 شهریور ماه 98 تمدید شد تا داوطلبانی که در این مقطع نتوانسته اند ثبت نام کنند د این مهلت نسبت به انتخاب رشته و ویرایش آن اقدام نمایند در ادامه مقاله رشته های جدید ارائه شده در این مقطع را توضیح داده ایم.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول از فروردین 98 آغاز شده و تا 6 شهریور ماه سال 1398 ادامه دارد، از مرداد ماه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در چهار مقطه کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته تکمیل شد و تمامی داوطلبان می توانند بر اساس شرایط هر کدام از مقاطع انتخاب رشته خود را انجام دهند.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98


مشاوره تحصیلی دانشگاه ,آزاد ,کنکور ,رشته ,پیوسته ,نتایج ,دانشگاه آزاد ,بدون کنکور ,آزاد بدون ,کنکور دانشگاه ,آزاد نیمسال ,بدون کنکور دانشگاه ,کنکور کارشناسی پ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ ارصادی ها جهانگردی هر چی که بخوای بازرگانی مهر عصر تجارت