قرن:14

 

جنسیت:مرد

 

ملیت:ایران

 

دکتر هوشنگ بهمنی متولد 1343 در شهر مرودشت است. وی پس از اتمام تحصیلات دوران ابتدایی و متوسطه در سال 1362 وارد دانشکده فنی دانشگاه علم و صنعت در رشته مهندسی مکانیک گردید و هم اکنون دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک می باشد. ایشان رتبه اول ابتکار در یازدهمین جشنواره خوارزمی در سال 1376 و رتبه سومی تحقیقات و توسعه در پانزدهمین جشنواره خوارزمی در سال 1380 را به خود اختصاص داد.

 

گروه : فنی و مهندسی

 

رشته : مهندسی مکانیک

 

گرایش : حرارت و سیالات

 

والدین و انساب : پدر هوشنگ بهمنی، نسورالله بهمنی و نام مادر محترمشان سروگل زارع است. ایشان دارای 3 برادر و 4 خواهر می باشد.

 

خاطرات کودکی : هوشنگ بهمنی دوران تحصیل ابتدایی و راهنمایی را در مدارس عشایری گذرانده است. ایشان فردی بسیار کنجکاو و باهوش بودند و در تمام دوران تحصیل از راهنمایی تا مقطع دانشگاهی جزء دانش آموزان برتر بودند.

 

اوضاع اجتماعی و شرایط زندگی : هوشنگ بهمنی در خانواده ای کشاورز و از نظر اقتصادی متوسط بدنیا آمد.

 

تحصیلات رسمی و حرفه ای : هوشنگ بهمنی تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در مدارس و دبیرستان عشایری گذراند. در سال 1362 دیپلم خود را در یافت کرد و بالافاصله همان سال در دانشکده فنی دانشگاه علم و صنعت ایران در رشته مهندسی مکانیک حرارت و سیالات پذیرفته شد و در سال 1366 با معدل 13/16 فارغ التحصیل گردید.

 

خاطرات و وقایع تحصیل : هوشنگ بهمنی از خوابگاه دوران تحصیل در مقاطع راهنمایی و متوسطه خاطرات خوبی به یاد دارد. وی از خاطرات حضور در کلاس و مطالعه های اجباری همراه با همکلاسیها و معلمان به نیکی یاد می کند.

 

فعالیتهای ضمن تحصیل : هوشنگ بهمنی در مقطع متوسطه در جهاد سازندگی عشایر فارس به فعالیت می پرداخت و همچنین در دوران دانشجویی کلاسهای کنکور و کامپیوتر را جهت تعلیم برگزار می کرد.

 

استادان و مربیان : دکتر شیدفر (استاد ریاضی دانشگاه علم و صنعت)، دکتر بیدآبادی (استاد دینامیک گاز) و دکتر معدولیت (استاد مقاومت مصالح) از استادان هوشنگ بهمنی بودند.

 

هم دوره ای ها و همکاران : آقایان منصور صمدیان، فرهاد صمیمی راد ،حمید صفوی اردبیلی و علی قاضی از هم دوره ای های هوشنگ بهمنی به شمار می روند.

 

همسر و فرزندان : هوشنگ بهمنی با سرکار خانم مریم تصوری (دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی) ازدواج کردند و ماحصل این ازدواج دو فرزند به نامهای محمد و علیرضا می باشد.

 

مشاغل و سمتهای مورد تصدی : هوشنگ بهمنی چندین سال به عنوان مدیر پروژه، مدیر تولید، مدیر کنترل کیفیت و مهندس ناظر تاسیسات و غیره مشغول به کار بودند.

 

فعالیتهای آموزشی : هوشنگ بهمنی دروس ریاضی، مبانی و برنامه ریزی کامپیوتر، مقاومت مصالح، خلاء و خلاسازی و مقررات ملی ساختمان را در آموزشکده فنی صنایع الکترونیک تدریس کرده اند.

 

جوائز و نشانها : - کسب رتبه اول ابتکار در یازدهمین جشنواره بین المللی در سال 1376 و دریافت جایزه و لوح تقدیر از ریاست محترم جمهوری وقت، - کسب رتبه سوم تحقیقات و توسعه در پانزدهمین جشنواره بین المللی در سال 1380 و دریافت تقدیر و جایزه از ریاست محترم جمهوری وقت، - کسب رتبه اول تحقیقات از موسسه تحقیقات توسعه آسیا و اقیانوسیه COM SAT در سال 1380، - کسب رتبه سوم خدمتگزاران انقلاب اسلامی و مردم از ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، - دریافت سه بار لوح تقدیر از مقام محترم وزارت دفاع، - کسب دو بار لوح تقدیر از مقام محترم وزارت علوم تحقیقات و فناوری

 

 

 

 


زندگينامه مشاهير ايران و جهان هوشنگ ,بهمنی ,رتبه ,تحصیل ,تحقیقات ,محترم ,هوشنگ بهمنی ,مهندسی مکانیک ,رشته مهندسی ,ریاست محترم ,دوران تحصیل ,رشته مهندسی مکانیک ,مقام محترم وزا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کسب درآمد میلیونی در خانه، محصولات اصل اصل، ارجینال ، کیفیت عالی ، orginal ، بازاریابان ایرانیان زمین, بیز ,بازاریابی شبکه ای,نتورک مارکت استخر دانلود رایگان مقاله9 چرمهین من چراغ مطالعه سایت خرید اینترنتی زانیار تخفیف ویژه بانک تور لحظه آخری دانلود رمان