فقط چند روز پس از پیش بینی کارشناسان کوئینتانا روئو ، مکزیک پیش بینی کرد که این منطقه از طغیان جلبک دریایی سارگاس در این ماه نجات پیدا کند ، والی این ایالت سواحل را در جاهایی مانند کان تمیز و عاری از جلبک های بو بوجود آورده است.

به گزارش مکزیک نیوز دیلی ، کارلوس جوآکین گونزالز ، فرماندار کوئینتانا روئو رئیس جمهور لوپز اوبرادور و تلاش های اخیر دولت فدرال برای حفظ نقاط مهم گردشگری را تحسین کرد. وی گفت: "ما در انتظار زیرساخت های بیشتر ، قایق های بیشتر ، موانع بیشتری هستیم که با هماهنگی نیروی دریایی کار خواهند کرد. در حالی که مقامات تشویق می شوند ، یک متخصص صنعت ساخت و ساز محلی آستر نقره بالقوه ای پیدا کرده است.

Ricardo Lambreton Lopez-Ostolaza ادعا می کند که می توان از جلبک دریایی برای ساخت آجر برای مسکن کم هزینه استفاده کرد. وی گفت: "پیشرفت های این صنعت به ما این فرصت را داده است كه خانه ها و سایر سازه ها را از نظر زیست محیطی و اقتصادی بسازیم." "ما باید از مشکلاتی مانند این استفاده کنیم و منابع را به خوبی استفاده کنیم ، نه اینکه آنها را هدر دهیم."

لوپز-اوستولازا افزود: "بسیار شگفت آور است آنتالیا که چگونه چنین فرصتی از این مشکل بوجود آمده است ، که اکنون به نظر می رسد تأثیر اجتماعی زیادی برای مناطق نزدیک فقر شدید دارد." توسعه دهنده گردشگری ، Grupo Vidanta به تازگی تلاش هایی را برای نصب موانع تخصصی دریایی برای گرفتن جلبک دریایی قبل از رسیدن به سواحل ریوریا مایا در پی برخی از هتل ها در واقع انتقال میهمانان به مناطق بدون سارگاس انجام داده است.

منبع


مسافرت دریایی ,جلبک ,استفاده ,سواحل ,جلبک دریایی ,استفاده کنیم ,دریایی برای ,کوئینتانا روئو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

davidvilla دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. خرید حوله زیبا بیوات درب هوشمند فروشــــگاه فایل درســـی عمومی